Omgeving Antwerpen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Den traagste schreef:
ka.dee schreef:In de Schorre zou zelfs een boswachter rondlopen. Tot hiertoe heb ik hem echter nog nooit gezien.
Dat houten vlonderpad (dat naar die trappen leidt) is idd verboden terrein voor fietsen.
Ik weet dat er vroeger een verbodsbordje stond bovenaan de trappen. Maar dit is allang weg. Hoe kunnen we dan weten dat het verboden terrein is voor fietsers?
Als je het vlonderpad begint (om vervolgens de trappen op te rijden), staan er een bordje 'verboden voor fietsers'. Tenminste dit stond er vroeger zeker.
Gebruikersavatar
carl hungus
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 07 jan 2004 14:25
Rijdt met: merida matts tfs 900 magura

Bericht door carl hungus »

Den traagste schreef:Heb het voor de geïnteresseerden uitgetekend. Weet alleen niet hoe ik het langs deze weg kan doorsturen.[/img]
ben ook wel zeer geïnteresseerd. waar zit juist het probleem?
- ergens publiceren: even zoeken op het forum en de instructies volgen. ik wil het evtl. ook wel doen hoor. even mail-adressen uitwisselen misschien.
- inscannen: wil het wel eens komen oppikken en op het wereldwijdeweb zetten.
Teki
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 04 sep 2005 01:31
Rijdt met: Minerva Starlite

Bericht door Teki »

Vorige week hier in Hoboken wat in het park en het fort gaan rondrijden. Daar is onder andere een mini bmx parcours, ik rij naar huis via het park. Staan er daar 2 agenten, ze houden mij tegen, blijkbaar mocht je daar niet fietsen. (savonds, ik reed echter met verlichting)

Nu had ik 2 weken geleden al de volledige politiecodex doorgelezen, ik ben ook redelijk goed op de hoogte van de verschillende wetgevingen, dus ik verdedig mezelf, ik had me dat al voorgenomen om dit expres te doen, zodat ik eindelijk eens een agent mijn gedacht kon zeggen. Een maand geleden mijn fiets gerat, dus ik had alle tijd van de wereld om me voor te bereiden.

Deze morgend de PV in de bus, 4 verschillende aanklachten, negeren van het bevel van een bevoegd persoon, op de openbare weg rijden waarvan de toegang met een bord C3 was verboden, en dan rijden zonder voor of achterverlichting. De laatste 2 kloppen niet, daarvoor heb ik 3 getuigen, ook heb ik vandaag met mijn raadsman laten optekenen dat er zich geen verbodsborden bevinden.

Blijft echter nog het feit dat ik aanvankelijk gewoon stapvoets ben doorgereden, dat is een overtreding 3e categorie. Ik ben eens benieuwd wat het gaat geven, maandag moet ik naar het politiekantoor voor ondervraging.
Gebruikersavatar
Rikke
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 dec 2003 22:30
Rijdt met: Willier - Escape R6

Bericht door Rikke »

Oei, oei,
als ge zo voort doet moeten we het tochtje hertekenen om ook in de begijnenstraat langs te komen!!!

Enfin, als jullie nog eens in groep een tochtje maken, graag een seintje, dan ga ik mee (woonplaats - Edegem/Mortsel)
Gebruikersavatar
carl hungus
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 07 jan 2004 14:25
Rijdt met: merida matts tfs 900 magura

Bericht door carl hungus »

Den traagste schreef:Heb het voor de geïnteresseerden uitgetekend. Weet alleen niet hoe ik het langs deze weg kan doorsturen.
ik ben nog steeds geïnteresseerd, kan ik op 1 of andere manier een kopie krijgen?
Gebruikersavatar
Nastie Jaco
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 21:56
Rijdt met: Merida Matts Sport 500 M

Bericht door Nastie Jaco »

Ik ben ook van Schelle en enkele weken begonnen met wat TT te rijden en heb zeker interesse in de tour rond De Schorre. Wie kan mij hieraan helpen ?
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

Hey Hallo, ben oorspronkelijk van Hemiksem en kom er nog wekelijks. Kan iemand mij ook dit plannetje bezorgen? Ben zeer geïnteresseerd.
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Rikke
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 dec 2003 22:30
Rijdt met: Willier - Escape R6

Bericht door Rikke »

Beste collega's, is dat planneke ondertussen al te bekomen (via Pm ofzo)????
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

wie gaat er naar vorselaar dit weekend?
Wen!
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: do 07 jul 2005 22:09
Rijdt met: Scott
Contacteer:

Bericht door Wen! »

Weet er iemand hoe de toer in Schoten eruit ziet? Door 't park van Brasschaat en zo?
Plaats reactie