waar is SusXT???

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

waar is SusXT???

Bericht door Headshot »

zoals de titel, waar is SusXT? ben int verleden enkele malen met hem mee gaan fietsen, maar valt me nu ineens op dat ik niets meer lees van hem

gestopt?

grtz
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Re: waar is SusXT???

Bericht door Angelo. »

Die ligt al enkele maanden met 2 gebroken handen thuis.

Laatste wat ik gehoord heb, is dat het niet meer zou goed komen.
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Re: waar is SusXT???

Bericht door BASSMAN »

Angelo. schreef:Die ligt al enkele maanden met 2 gebroken handen thuis.

Laatste wat ik gehoord heb, is dat het niet meer zou goed komen.
En jong,zou gij niet eens naar uwe maat gaan kijken en hier verslag van brengen.Hij zal dat allicht niet goed kunnen.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Re: waar is SusXT???

Bericht door Angelo. »

Ik heb hem net eens gebeld en ik had zijn vrouw aan de lijn. Blijkbaar is hem tijdens de vorige winterprik ook nog eens gevallen, recht op de knieschijf. Resultaat: zijn schijfke is niet zo rond meer. Hoeveel pech kun je hebben.

Ik heb hem verteld over dit topic, hij ging proberen hier nog iets te schrijven.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Re: waar is SusXT???

Bericht door SusXT »

Na een hele morgen met mijn neus typen, heb ik dit bericht klaar gekregen. Met dank aan Angelo om de iPad vast te houden.

Headshot, ik leef nog! Bedankt voor de interesse. Ik fiets ook nog, de ene keer al wat langzamer dan de andere. Als het weer nu eens mee zat, zou dat wel beteren. Waarom ik hier nog weinig kom? Edlisjas koopt al een tijdje geen nieuwe fietsen meer, dus ja, wat valt hier dan nog te zien? :wink:
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: waar is SusXT???

Bericht door flipp »

Ik weet niet of het gepast is om dit te vragen, maar hoe kom je eigenlijk aan 2 gebroken handen ?

Veel beterschap in elk geval.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: waar is SusXT???

Bericht door Headshot »

SusXT schreef:Na een hele morgen met mijn neus typen, heb ik dit bericht klaar gekregen. Met dank aan Angelo om de iPad vast te houden.

Headshot, ik leef nog! Bedankt voor de interesse. Ik fiets ook nog, de ene keer al wat langzamer dan de andere. Als het weer nu eens mee zat, zou dat wel beteren. Waarom ik hier nog weinig kom? Edlisjas koopt al een tijdje geen nieuwe fietsen meer, dus ja, wat valt hier dan nog te zien? :wink:
ah, goed om te horen

veel beterschap dan alvast en wat minder tegenslag in 2013 dan

grtz
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: waar is SusXT???

Bericht door GW »

Veel beterschap

Was het al een tijd aan het denken dat ik je weinig 'tegen kwam' op het forum
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Re: waar is SusXT???

Bericht door Angelo. »

flipp schreef:Ik weet niet of het gepast is om dit te vragen, maar hoe kom je eigenlijk aan 2 gebroken handen ?

Veel beterschap in elk geval.
Met hout hakken. Een dik tak was afgevallen en op zijn handen terecht gekomen. Hij zat zelf nog geklemd. Hij had moeten roepen totdat iemand hem kwam redden uit zijn benarde situatie.
Vlamingkje
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 24 feb 2013 21:42

Re: waar is SusXT???

Bericht door Vlamingkje »

Ik ken(de) je niet omdat ik nog maar net nieuw ben :-? maar ik wens je wel heel veel beterschap toe. En hopelijk kom ik je later nog eens tegen op het forum :wink:
Plaats reactie