Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnuiven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door TaurineR »

BerggeitCasualFietser schreef:
TaurineR schreef:Een avondtraining kan er ook wel bij.
Ik doe deze nu steeds op de scheldedijken van Kruibeke naar Temse, best wel saai....
kan je beter over bazel en steendorp rijden langs de baan, en onderweg paar leuke dingetjes meepikken ;)
dien dijk was mijn eerste afzien moment op de bike jaren terug, nu ben ik die kotsbeu ;)

als ik die richting rij, steendorp klimmekes meepakken, passage tussen steendorp en rupelmonde, kasteel bazel ed, temse zwembad...
Als ik savonds de Antwerpse ring doe, kan ik geen auto's meer zien.
Ik doe dan mijn 'schelderoute ' omdat dit heerlijk rustig is.
En ja, vroeger was het een heerlijke singletrack van kruibeke tot Rupelmonde, nu met de werken is het veel aanpassen.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Goh ja singletrack, was leuk om deze te leren kennen tijdens begin van het leren biken Nu toch liever iets technischer hoor Vandaag training uitgesteld naar morgen met dat weer, morgen keer op t gemakske met bike naar Bazel, paar keer kasteelhelling doen, de hellingen in Steendorp, zwembad Temse en zo terug richting Tielrode voor paar lokale toerkes en goe wa klimmen :D

Iemand die tt Temse doet de 26e? Als ik het thuis verkocht krijg, toch eens gaan zien, denk de meeste stukken dat ik die wel ken, maar je weet nooit wat je nog leert kennen ;)
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door Dacuba »

Ik ga die waarschijnlijk rijden :-)
Gebruikersavatar
michel v
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 05 dec 2011 21:55
Rijdt met: specialized stumpjumper

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door michel v »

ik ook .trouwens ik woon vlak aan den dijk op de zaat.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

michel v schreef:ik ook .trouwens ik woon vlak aan den dijk op de zaat.
Michel, dan ken jij die streek heel goed, ga je daar wel eens nieuwe stukjes zoeken? heb gezien dat ze er aan die vijver iets aan het uiitvoeren zijn, nieuw potentieel? :D en als je van Tielrode komt, heb je daar een flankske en dat piekt toch al tijd om daar eens een wegske te gaan zoeken.µ
Ik weet niet hoe lang je al rijdt enzo maar wil anders wel eens dat stukje gaan verkennen ;)
Gebruikersavatar
michel v
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 05 dec 2011 21:55
Rijdt met: specialized stumpjumper

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door michel v »

je kunt er ni rond rijden rond de vijver.er is wel een padje maar zeer dicht bij het water aan de achterkant.maar aan de putten van de vroegere steenfabriek heb je daar al geweest? vlak tegen de roomakker.
Gebruikersavatar
michel v
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 05 dec 2011 21:55
Rijdt met: specialized stumpjumper

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door michel v »

morgevroeg doe ik samen met mijn kozijn ritje omgeving bornem.9 uur vertrek breven bornem.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ik rij Ardennes Trophy, evt woe wel eens losrijden en keertje op toer voor wat leuke dingen te leren kennen, afhankelijk van het weer...
Gebruikersavatar
michel v
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 05 dec 2011 21:55
Rijdt met: specialized stumpjumper

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door michel v »

zondag de blauwe lus van bornem gereden.een echte aanrader vooral in ruisbroek zeer mooie stukken single trackx.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

michel v schreef:je kunt er ni rond rijden rond de vijver.er is wel een padje maar zeer dicht bij het water aan de achterkant.maar aan de putten van de vroegere steenfabriek heb je daar al geweest? vlak tegen de roomakker.
Jep, maar is dat geen prive? Vroeger zat dit in de tt van Wase Ardennenrit, maar deze passage is geschrapt toen met de reden dat er ongewenst bezoek was...Nu ben ik ook geen heilige op dat vlak ma soit. Heb alleszins deze week niet veel zin om te rijden, kga vanavond wel iets doen maar weet nog niet wat, misschien baanritje, ben die regen en modder beu.

Twijfel zelfs heel sterk of ik dit weekend Herdermarathon rij, en daar kijk ik al naar uit sinds vorig jaar toen ik hem moeten missen heb...
Plaats reactie