Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnuiven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Flippen
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 08 dec 2006 18:13
Rijdt met: Trek Superfly 100 AL Pro

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door Flippen »

ben vanaf de 15e aug in verlof tot begin september. als er iemand tijd en goestink eed om een toerke te doen...
anders is de TT van elversele misschien een mooie gelegenheid om een treintje te maken en zo mekaar al wa beter te leren kennen??
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Komende donderdag en vrijdag ben ik alleszins thuis en donderdagmorgen ga ik wel toerke doen, waarschijnlijk Waasmunster en stukjes Sombeke, Elversele en Tielrode. Ik ben zelf woonachtig te Tielrode.

Ivm Elversele: ik ben sowieso aanwezig normaal vertrek ik tussen kwart voor acht en acht uur, als er nog vroege vogels zijn...Is sowieso leuke toer en die passeert letterlijk voorbij mijn deur.
Gebruikersavatar
Flippen
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 08 dec 2006 18:13
Rijdt met: Trek Superfly 100 AL Pro

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door Flippen »

wij zijn morgen ook om 8u aan de start. rij met zwarte trek 29", witte helm, 1,95 m klein....
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Sorry man, gisteravond mijn account niet meer gechecked...

Iets later kunnen vertrekken door technische problemen, had roodwitte tenue aan met blauwe trek 8000, heb erna nog even met Dirk staan praten en paar lokale helden :lol:

Zou deze week ergens eens speelavondje willen houden, een uurtje of twee hier in de buurt wat nieuwe dingetjes uitproberen, waarschijnlijk hopeloos maar soit. Op tt deze morgen is er blijkbaar geen passage meer toegestaan op Waesmeer, en in de kleiput aan het kerkhof. Iemand die daar soms gaat rijden toevallig? Zou passages willen zoeken die bijdragen aan het lange stuk asfalt in het begin deze morgen, onder aan de dijk is er ook nog potentieel, en in de buurt van de GB moet er ook nog wel wat te doen zijn. Heb er al eens met een bepaalde politica van Temse over gesproken, ze zegt in feite t ligt er maar, ze ging me op de hoogte houden als er iets van reactie van kwam :D

Kwestie van een kalm avondje te houden en de rug beetje te ontlasten ifv Transambrienne 8)
Gebruikersavatar
hylco
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 05 nov 2011 11:47
Rijdt met: s-works stumpjumper"specialized epic expert2014 29"

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door hylco »

BerggeitCasualFietser schreef:Sorry man, gisteravond mijn account niet meer gechecked...

Iets later kunnen vertrekken door technische problemen, had roodwitte tenue aan met blauwe trek 8000, heb erna nog even met Dirk staan praten en paar lokale helden :lol:

Zou deze week ergens eens speelavondje willen houden, een uurtje of twee hier in de buurt wat nieuwe dingetjes uitproberen, waarschijnlijk hopeloos maar soit. Op tt deze morgen is er blijkbaar geen passage meer toegestaan op Waesmeer, en in de kleiput aan het kerkhof. Iemand die daar soms gaat rijden toevallig? Zou passages willen zoeken die bijdragen aan het lange stuk asfalt in het begin deze morgen, onder aan de dijk is er ook nog potentieel, en in de buurt van de GB moet er ook nog wel wat te doen zijn. Heb er al eens met een bepaalde politica van Temse over gesproken, ze zegt in feite t ligt er maar, ze ging me op de hoogte houden als er iets van reactie van kwam :D

Kwestie van een kalm avondje te houden en de rug beetje te ontlasten ifv Transambrienne 8)
was jij toevallig degene die net thuis vertrok toen ik passeerde?was ook nen blauwe trek,kort klapke meegedaan en even samengereden.die had ook technische problemen,iets van geen binnenbanden meer voor de fiets van zijn zoontje als ik het goe begrepen heb.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

hylco schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Sorry man, gisteravond mijn account niet meer gechecked...

Iets later kunnen vertrekken door technische problemen, had roodwitte tenue aan met blauwe trek 8000, heb erna nog even met Dirk staan praten en paar lokale helden :lol:

Zou deze week ergens eens speelavondje willen houden, een uurtje of twee hier in de buurt wat nieuwe dingetjes uitproberen, waarschijnlijk hopeloos maar soit. Op tt deze morgen is er blijkbaar geen passage meer toegestaan op Waesmeer, en in de kleiput aan het kerkhof. Iemand die daar soms gaat rijden toevallig? Zou passages willen zoeken die bijdragen aan het lange stuk asfalt in het begin deze morgen, onder aan de dijk is er ook nog potentieel, en in de buurt van de GB moet er ook nog wel wat te doen zijn. Heb er al eens met een bepaalde politica van Temse over gesproken, ze zegt in feite t ligt er maar, ze ging me op de hoogte houden als er iets van reactie van kwam :D

Kwestie van een kalm avondje te houden en de rug beetje te ontlasten ifv Transambrienne 8)
was jij toevallig degene die net thuis vertrok toen ik passeerde?was ook nen blauwe trek,kort klapke meegedaan en even samengereden.die had ook technische problemen,iets van geen binnenbanden meer voor de fiets van zijn zoontje als ik het goe begrepen heb.
Jep, dat was ik :-D
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door sam2300 »

Ik ga vandaag nog eens trainen, misschien naar De Schorre, of anders marathontochtje naar Waasmunster.

Als er iemand is die nog verbindingsstukken/wegjes/dreven/... zoekt van Linkeroever tot aan Temse, laat maar weten. Ik ken zo onderhand wel alle leuke stukjes in de geburen.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door TaurineR »

sam2300 schreef:Ik ga vandaag nog eens trainen, misschien naar De Schorre, of anders marathontochtje naar Waasmunster.

Als er iemand is die nog verbindingsstukken/wegjes/dreven/... zoekt van Linkeroever tot aan Temse, laat maar weten. Ik ken zo onderhand wel alle leuke stukjes in de geburen.
Sam, ik woon in Zwijndrecht en 's avonds train ik meestal richting Temse, langs de oevers van de Schelde, al valt dit tegenwoordig wel tegen, door de verwaarlozing van de dijken.
Donderdag as. zou wel lukken.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Vanavond sowieso niet, fiets is binnen.

Morgen en donderdag ritje doen, eentje naar de Schorre, vermoedelijk donderdag en dan morgen lokaal beetje spelen en nieuwe dingen zoeken...
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door sam2300 »

Donderdag kan ik normaal niet wegens werkverplichtingen, maar ik probeer nog iets te regelen. Je hoeft die dijk niet te volgen hoor. Ikzelf kom amper nog in de polder, wegen komen en gaan daar op een week tijd. Langs waar passeer je? Rozenhof?
Plaats reactie