Bikepartner Filthy Trails

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Krasser72
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 11:53
Rijdt met: Haibike Q RC, Cannondale Jekyll

Bikepartner Filthy Trails

Bericht door Krasser72 »

Hey Bikers,

ik ben Kristof, 40 ondertussen, maar voel me nog lang niet zo (zeker niet als ik op de mtb zit ;) )
Na een mtb vakantie in Sölden-Oostenrijk met de hardtail, gevolgd door een dagje "Freeride voor beginners" op de Filthy Trails met Mikeys Bike Adventures (aanrader trouwens), ben ik zo stilaan beginnen uitkijken naar een goede fully, en die heb ik gevonden in een Cannondale Jekyll...
Met zo'n fiets moet je natuurlijk trails gaan doen. Natuurlijke trails zoals in Vaals vind ik super, maar ik zou toch ook af en toe eens naar de Filthy Trails willen trekken, maar dan moet je minimum met twee zijn he...
Mijn broer en de vaste bike-makkers rijden hardtail. Dus hoop ik via deze weg wat bikepark friends te maken om eens een gave dag op de Trails mee door te brengen...
Grtz, Kristof 8)
ikizumit
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 28 aug 2018 23:43

Re: Bikepartner Filthy Trails

Bericht door ikizumit »

Halloo, ik ben van houthalen. laat maar iets weten als je samen wilt fietsen. Ik ben wel nog een beginneling :)))
Plaats reactie