Bikepartner centrum Hasselt

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bikepartner centrum Hasselt

Bericht door K2-er »

Hallo,

Ik zoek collega bikers regio centrum Hasselt die het zien zitten om mij wat lokale tracks te laten zien richting Bokrijk/Zonhoven/Genk met zoveel mogelijk singletracks. Ik woon nog niet zo lang hier en heb nog niet echt veel hier rondgereden. Eventueel in de week 's avonds met de lampjes aan zou ideaal zijn. Iets in de strekking van 30-40 km op een gezapig tempo.
Gebruikersavatar
mtbikerke
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 05 mar 2005 23:14
Rijdt met: Liteville 301/Venge Pro/Roubaix S-Works/Rocky Mountain Vertex en Instinct

Re: Bikepartner centrum Hasselt

Bericht door mtbikerke »

Hoi,

Ik woon ook binnen de grote ring.
Laat maar weten wanneer je een ritje wil doen!

Je kan me ook mailen via frank.croes@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr,

Frank
ikizumit
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 28 aug 2018 23:43

Re: Bikepartner centrum Hasselt

Bericht door ikizumit »

Halloo, ik ben van houthalen. laat maar iets weten als je samen wilt fietsen op een zondag.
wernerkellens
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 26 jul 2018 08:34
Rijdt met: Merida Big Nine 300
Contacteer:

Re: Bikepartner centrum Hasselt

Bericht door wernerkellens »

Hallo Ik ben ook van Hasselt en ga sinds een paar weken regelmatig fietsen richting Bokrijk/Zonhoven/Genk. Je kan mij altijd contacteren.
Ik ga zo goed als elke zondagvoormiddag fietsen. Ik vertrek meestal tussen half acht en acht richting Zonhoven...
Plaats reactie