marathon maatje in buurt van gent.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brecht G
Mountainbiker
Berichten: 406
Lid geworden op: wo 10 nov 2010 18:37
Rijdt met: cube reaction
Contacteer:

marathon maatje in buurt van gent.

Bericht door Brecht G »

hallo, ik zou deze zomer graag mijn eerste marathons rijden.
maar ik ben slechts 17 en mag/kan daardoor niet rijden naar daar..
nu vraag ik me af of er niemand uit de streek is die toevallig alleen naar daar rijdt, en die het zou zien zitten om iemand mee te pakken? (op nen fietsdrager passen er meestal 2 eh) :)

twijfel gerust niet om contact op te nemen :p
we zien dan wel verder.

mvg, Brecht
Gebruikersavatar
Brecht G
Mountainbiker
Berichten: 406
Lid geworden op: wo 10 nov 2010 18:37
Rijdt met: cube reaction
Contacteer:

Bericht door Brecht G »

niemand?
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Ja ge kunt met mij mee Brecht als....

ge tenminste eerst achter die banden komt die je zeker ging kopen vorig jaar in de zomer :evil:

Heb zo de indruk dat je hier het volledige forum aan het afschuimen zijt op zoek naar gratis ditjes en datjes?? :evil:
Gebruikersavatar
Brecht G
Mountainbiker
Berichten: 406
Lid geworden op: wo 10 nov 2010 18:37
Rijdt met: cube reaction
Contacteer:

Bericht door Brecht G »

zwiebertje schreef:Ja ge kunt met mij mee Brecht als....

ge tenminste eerst achter die banden komt die je zeker ging kopen vorig jaar in de zomer :evil:

Heb zo de indruk dat je hier het volledige forum aan het afschuimen zijt op zoek naar gratis ditjes en datjes?? :evil:
eeeeh maat, ik kan er ook nie aan doen dak nog nie me nen auto mag rijden eh. het staat ook zo in het starttopic.

en betreffende die banden: ik kan me al niet meer herinneren welke, en als je geen antwoord meer krijgt, vraag er dan eens naar als ze persé weg moeten, en als ik niet antwoord verkoop je ze aan iemand anders hé? das al een oude koe eh als je nog spreekt van vorige zomer?
brechtplanckaert
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 19 mar 2012 23:11
Rijdt met: cube elite

marathonschauffeur ;)

Bericht door brechtplanckaert »

Brecht

Ik rijd zondagmorgen vanuit Kortrijk (kan dus passeren in Gent) alleen naar Andenne voor de Primavera. Ik zou wel vertrekken rond 6u bij mij dus rond 6u30 in Gent evt.
Ik rijd er een hoop dit jaar je mag het dus altijd vragen. Als je 't ziet zitten om wa in de kosten te delen...

Greets en mss tot later

Brecht
Plaats reactie