Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Vandaag zeer leuke rit in Wieze gereden. Prachtig weer en veel en leuk gezelschap =D> Dat 't maar snel volgend weekend is :bounce:
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Bericht door erwin.91 »

flaming_jakke schreef:Vandaag zeer leuke rit in Wieze gereden. Prachtig weer en veel en leuk gezelschap =D> Dat 't maar snel volgend weekend is :bounce:
En voor volgend weekend geven ze het zelfde prachtige weer :bounce:
Gebruikersavatar
el stevo
Mountainbiker
Berichten: 564
Lid geworden op: do 20 mar 2008 22:37
Rijdt met: niner emd

Bericht door el stevo »

O-ow het zal van 't weekend krap worden om mee te rijden. Zaterdag weg met 't werk en zondag moet ik om 13u al aan 't tafel zitten. Ik zal dan maar naar waasmunster gaan (mss moet ik een blinddoek aandoen om het spannend te maken)
ps. banden zijn gewisseld. Kan niet misgaan nu
MetalG
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: di 31 mei 2011 10:44
Rijdt met: Trek 6500/6700

Bericht door MetalG »

flaming_jakke schreef:
MetalG schreef:Ik ben van Baasrode! : )

Morgen ga ik een Bornem toerke doen : )
Geen toertocht in Wieze ? Altijd welkom om mee te rijden ... in groep is steeds leuker :bounce:
Wij zijn een klein groepje (lees 3a4) en we proberen zowat de Bloso'tjes in de buurt eerst te doen, ik vrees dat ons tempo nog wat laag ligt om toertochten te doen :p
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

MetalG schreef:
flaming_jakke schreef:
MetalG schreef:Ik ben van Baasrode! : )

Morgen ga ik een Bornem toerke doen : )
Geen toertocht in Wieze ? Altijd welkom om mee te rijden ... in groep is steeds leuker :bounce:
Wij zijn een klein groepje (lees 3a4) en we proberen zowat de Bloso'tjes in de buurt eerst te doen, ik vrees dat ons tempo nog wat laag ligt om toertochten te doen :p
In het begin vreesde ik daar ook voor en de eerste tochten is het inderdaad wat afzien (Londerzeel zal ik me wel blijven herinneren), maar na een paar weken kunt ge dan redelijk goed volgen en word het des te plezanter.
Feitelijk is het de beste manier om op korte tijd uw niveau goed omhoog te halen :wink:
Gebruikersavatar
blade
Mountainbiker
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 04 nov 2007 18:58
Rijdt met: Dendermonde

Bericht door blade »

MetalG schreef:
flaming_jakke schreef:
MetalG schreef:Ik ben van Baasrode! : )

Morgen ga ik een Bornem toerke doen : )
Geen toertocht in Wieze ? Altijd welkom om mee te rijden ... in groep is steeds leuker :bounce:
Wij zijn een klein groepje (lees 3a4) en we proberen zowat de Bloso'tjes in de buurt eerst te doen, ik vrees dat ons tempo nog wat laag ligt om toertochten te doen :p
uw tempo maakt jezelf ze, of je nu snel of traag rijdt,je kan toch in groep vertrekken he, ik moet toch meestal rond de 50km toch lossen ze :oops: , dus waarom niet meerijden dan?? :wink:
Gebruikersavatar
blade
Mountainbiker
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 04 nov 2007 18:58
Rijdt met: Dendermonde

Bericht door blade »

hmhm, zoals ik he, amai de laatste 15km de zondag heb ik echt afgezien ze :cry: maar allee ik heb ze toch uitgereden de 77km =D> maar vandaag zie ik , dat er toch 2 spaken afgebroken zijn, dus zien dat ik deze week zeker bij vaneyk nog kan gaan ze, dus tot zondag jongens :wink:
Gebruikersavatar
vdvalain
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: do 24 sep 2009 16:05
Rijdt met: Zannata 29er , KTM Myroon 29 Prestige
Contacteer:

Bericht door vdvalain »

Zondag met de fiets [-o< naar TT Waasmunster , wie gaat ermee :lol: dan kunnen we een uur en plaats van samenkomst afspreken ! :bounce:
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Ik kan zondag niet ... moet 's middags gaan eten #-o

Zaterdag ga ik wel biken en staat er voor mij Moerbeke op't programma, wie zin heeft mee te gaan laat me iets weten zodat we kunnen afspreken.
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Bericht door erwin.91 »

flaming_jakke schreef:Ik kan zondag niet ... moet 's middags gaan eten #-o

Zaterdag ga ik wel biken en staat er voor mij Moerbeke op't programma, wie zin heeft mee te gaan laat me iets weten zodat we kunnen afspreken.
Ik ga normaal mee naar Moerbeke,ik zou wel zo vroeg als kan willen vertrekken.
Plaats reactie