Wie rijdt er bij een club?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
quodo
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 18 aug 2002 02:00
Rijdt met: Giant Terrago

Bericht door quodo »

Wie bij ons, MBC Mc Chouffe, op het zadel springt hoeft er niet over in te zitten dat hij een rijdend reclamebord wordt. Er wordt bewust gekozen om geen sponsors op de kledij te plaatsen.
Wij steunen onze leden met de opbrengst van onze toertocht. Deze gaat dit jaar door op 12 oktober te Middelkerke. Allen daarheen!!
Gebruikersavatar
Bikeman
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 17 okt 2002 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2 '97 / S-WORKS 2006
Contacteer:

Bericht door Bikeman »

weet er eigelijk iemand een fatsoenlijke club in het antwerpse? Ikzelf ben van Schoten...
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Je kan bij ons in de club komen ; RDM in Deurne. Dit is zowel voor mtb als road-cycling. Indien interesse mail je me maar, dan speel ik je wel het e-mail adres door van de man die zich daarmee bezig houdt. 8)
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

hé bikeman, en gesponsord door JM Pfaff hé!!!! (RDM Deurne) :lol:
Gebruikersavatar
Bikeman
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 17 okt 2002 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2 '97 / S-WORKS 2006
Contacteer:

Bericht door Bikeman »

hey manne, da is inderdaad een bangelijk idee...
geef gerust da adres maar eens door. Maar is da verplicht om te gaan trainen of watte want ik ben ne student en zit tijdens de week op kot.

En als ik gesponsord wordt door de JM paff, dan wil ik sponsoring op mijn kolleke hé :wink:
Gebruikersavatar
LD
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 23 mei 2002 02:00

Bericht door LD »

weet er iemand een club in de regio gent-eeklo? ben wel geïnteresseerd om me aan te sluiten ergens.

greetz :wink:

ps: er zijn idd wel erg kleurige (lees: verschrikkelijk opvallende) truitjes te bespeuren op de parcours... maar dat doet er eigelijk niet toe hé. als we maar kunnen biken!
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

club

Bericht door leffingenoartje »

Hallo ik zit bij MBC MC CHOUFFE in Middelkerke, leuke club met tal van aktiviteiten.
In de zomer, vanaf april rijden we iedere woensdagavond een rit van ongeveeer 50 km.
In de winter gaan we ook op weekend en in juni ook.

We nemen ook deel aan diverse toerritten.
toerist
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 15 jul 2002 02:00
Rijdt met: Giant

Bericht door toerist »

vanaf volgend jaar aangesloten bij mtb club rembranttrappers uit st baafs vijve (bbr, vroeger al individueel lid bbr)
geen verplichting om van die onnozele en lelijke truitjes te dragen en vrij om te rijden en gaan waar je wil
ik fiets ook veel op de weg, maar de mtb heeft de voorkeur, vandaar een mtb club
en daarbij, ze hebben een mooie toertocht, een van de betere van westvlaanderen op de derde zondag van november, jammergenoeg valt dit altijd samen met de panne beach race
skyrider
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 14 jun 2002 02:00
Rijdt met: Specialized S-works mp5
Contacteer:

Bericht door skyrider »

Ik zit bij The Skyriders een MTB groep in midden Limburg(Diepenbeek en Genk). Ben zelf één van de twee oprichters en vanaf volgend jaar worden we zelfs gesponserd en hebben clubtruikes enzo. Wij rijden alles van tourtochten tot wedstrijden en binnekort ook marathons. Meer info op http://belgianskyriders.tripod.com
Gebruikersavatar
Bellenaar
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:53
Rijdt met: Trek 9.8 OCLV 2001

Bericht door Bellenaar »

Ik ben uit de buurt van Dendermonde - Lebbeke.
Weet er iemand een MTB club uit die buurt waar ook jongeren in vertegenwoordigd zijn en die meer doen dan een zondagvoormiddag uitstapje?

bellenaar
Plaats reactie