Omgeving Antwerpen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kevin Wagemans
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 20:31
Rijdt met: decathlon

Bericht door Kevin Wagemans »

Mensen ik heb slecht nieuws. Durf het bijna niet te zeggen maar ik ben ziek. Gisterenavond heb ik samen met mijn vriendin in het Sfinkscafé in Boechout ne croque gegeten en wij liggen nu allebei plat op de stoel. Ik ga jullie de details besparen, maar ge kent ze wel hé.

Ik vind het dubbel vervelend omdat ik zelf gevraagd heb om die toer is te rijden. Amuseer jullie morgen, en indien ge na een tijdje nog s zin moest krijgen om die toer te doen, dan hoor ik t wel.

groetjes Kevin
Gebruikersavatar
Den traagste
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: di 30 aug 2005 22:03
Rijdt met: Cannondale Optimo Siemens

Bericht door Den traagste »

No problem,
Wij rijden toch praktisch elke week dezelfde toer. Als je op voorhand iets laat weten spreken we wel af.
Gebruikersavatar
Luc
Mountainbiker
Berichten: 298
Lid geworden op: vr 25 okt 2002 12:46
Rijdt met: Ne Zilvere en ne mat Zwette
Contacteer:

Bericht door Luc »

Ik sta morgen om 9u met m'n bikemaat aan de kerk !

'k heb de laatste tijd al regelmatig stukjes van je parcours gereden maar zou het nog eens graag in z'n geheel gezien hebben zodat ik het eindelijk eens in m'n hoofd kan opslaan.

Tot morgen !
Gebruikersavatar
Rikker
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 11 jan 2006 12:36
Rijdt met: Scott Boulder

Bericht door Rikker »

Toer(ke) in de Schorre is echt wel de moeite.
Is nu bij mij ook praktisch mijn 'wekelijkse' toer aan het worden.
Met enige variatie natuurlijk.

tip: indien je met den Traagste gaat meerijden: smeer ze maar in :-D
Gebruikersavatar
btech
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 13 feb 2006 14:34
Rijdt met: Mosquito R-Light 2006
Contacteer:

Bericht door btech »

Na alle lovende commentaar gelezen te hebben, ben ik ook wel geïnteresseerd om dat toereke is mee te rijden. Ik woon vanonder aan de bosstraat te boom, en ken de streek wel wat maar ben toch wat curieus.

Heeft er nu al iemand een kaart of wegbeschrijving online gezet? Ik heb geen gps, dus aan een gpsroute heb ik niets...
Wordt dit toureke elke zondag gereden?
Zoja, om hoelaat?
Is het nu 30 of 50km?
En kan ik van in boom ergens aanpikken?

alvast bedankt!!
Gebruikersavatar
ice
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 12 dec 2004 00:04

Bericht door ice »

En ik woon in Merksem na enkele jaren te hebben uitgelegen vanwege medische problemen sta ik er nu terug. Dus merksem doet ook mee.


Greetz ice
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

iemand die vandaag naar herentals wil gaan heb wel geen eigenvervoer regio mortsel boechout lier . [-o<
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

gisteren samen met de Luc het toerke in en rond de schorre nog eens gaan rijden:
de ijzeren poort waar ge doormoet om terug de schorre in te duiken na de asfalt'afdaling' van de bosstraat, was op slot: we zijn een paar meter verder dan maar over de omheining geklommen...track volledig dicht (nu nie meer 8) )...genoeg netels voor een gans jaar.
vlak na de spoorwegoverweg in Niel (?) werd een superdeluxefietspad pal bovenop de singletrack gelegd...track weg.

dus zij die dat toerke willen rijden, even opletten is de boodschap
Gebruikersavatar
Rikker
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 11 jan 2006 12:36
Rijdt met: Scott Boulder

Bericht door Rikker »

Inderdaad heb het ook ondervonden.

alternatief: als je off-road de bosstraat hebt beklommen, ff bekomen en gewoon rechtsom keren. Bosstraat offroad naar beneden.
Dan links aanhouden en dan kom je achter de gesloten poort uit.

Blijkbaar ook wat tegenstand van sommige mensen want sommige tracks (in kleiputten Terhagen) lagen vol takken (en niet van de wind, maar echt iemand die ze daar gelegd heeft) #-o

Als je een bunnyjump van 1,5 meter ver en 50 cm hoog kan maken en dit bergop zie ik natuurlijk geen probleem.
Ik moest echter elke keer afstappen en plaats ruimen. :oops:

Ik stel voor: blijven rijden (zo houden we met ons allen de paden "berijdbaar" en als je gelukt hebt heeft de biker voor u de takken reeds verwijderd. [-o<
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Rikker schreef:alternatief: als je off-road de bosstraat hebt beklommen, ff bekomen en gewoon rechtsom keren. Bosstraat offroad naar beneden.
Dan links aanhouden en dan kom je achter de gesloten poort uit.
Gaan jullie dan via de weg richting Terhagen? Je kan immers ook na de poort gewoon links blijven houden en dan via een lang stuk los zand naar Terhagen rijden. Alleen spijtig dat de netels momenteel zo welig tieren daar :roll:
Plaats reactie