MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Zoals beloofd vandaag met Lorenzo en mezelf en bert en toerke gaan doen van 34 km ,
we hebben de boswegen moeten laten opzij liggen vanwege te glad en we geen zin hadden in breuken .
Ritje was ,vertrokken aan gerhagenvijver - averbode - herselt -veerle - naar huis .

De temperatuur was aangenaam om te fietsen , en het tempo lag niet zo hoog maar het deed weer goed
om te kunnen fietsen na en paar dagen stil liggen .

grtz
MtbCube
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Vandaag voor de eerste met ons nieuw lid Biker23 de bloso route gaan rijden in Geel ,was super fijne kennismaking en de route zelf is zekers voor herhaling vatbaar .

Hopelijk kunnen we dus meer samen gaan rijden Biker23 en dan kan je ook onze andere fietsmakkers mee leren kennen .

Bedankt Biker23 het was en fijn eindejaarsritje en hopen je de volgende keer zekers terug meekan op onze volgende ritten .

Als alles goed loopt met het weer zal ons volgende ritje gepland staan op Zondag 4-01-2015 ,maar laat het je en dagje op voorhand weten ,net zoals ik elke dag doe bij onze andere fietsmakkkers .

Mvg
MtbCube
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door Biker23 »

Heb me goed geamuseerd tijdens het ritje met Albert. Had er 42km bij thuiskomst. Enkel jammer van de vele takken en bomen op het parkeren. Verder een toffe kennismaking en hopelijk zien we elkaar wat meer voor te mtb. Grtz
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Hey Biker23

Zoals beloofd gaan we je telkens iets laten weten als we rijden ,je weet dat er geen verplichtingen zijn bij ons ,en je steeds meer als welkom bent bij onze kleine toffe groep en als je kan rij je gewoon mee met ons .

Zekers bedankt voor de fijne kennismaking gisteren op ons eindejaar ritje, en ja we hadden wat hindernissen op ons parcour met
afgehakte bomen die over de boswegen lagen ,maar nog is deze route meer als de moeite waard om terug te rijden :)

Je weet zoals hier al is vermeld dat we zondag 4-1-2015 en ritje gepland hebben maar heb je daarstraks al even en klein smsje voor gelaten .

mvg
MtbCube - Albert
Biker23 schreef:Heb me goed geamuseerd tijdens het ritje met Albert. Had er 42km bij thuiskomst. Enkel jammer van de vele takken en bomen op het parkeren. Verder een toffe kennismaking en hopelijk zien we elkaar wat meer voor te mtb. Grtz
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Vanmiddag even en klein mtb route gaan doen met onze Bert en Joeri en mijn zoon lorenzo en Tom en mijzelf ,we hebben in totaal 51,8 km gedaan bij aankomst en veel door de bossen gereden ,was weer en super ritje die door bert ons werd voor gereden . de volgende dorpen zijn we gepasseerd :Vertrek in Laakdal -Gerhagen - Okselaar -Averbode- Testelt -Wolfsdonk- Langdorp -Aarschot - Terug weg : Langdorp- Testelt- Averbode -Gerhagen - aan ons clublokaal te Laakdal .

Onderweg het trainingsparcour van Philip Walsleben en grootmeester Sven Nijs gepasseerd.

Bedankt aan allen die hebben meegereden het was en super middag met en paar kleine valpartijen maar niet te erg .

Mvg
MtbCube
Gebruikersavatar
184
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 15 dec 2014 12:11
Rijdt met: Cannodale - Moozes -Trek

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door 184 »

mtbcube schreef:Vanmiddag even en klein mtb route gaan doen .............
MtbCube
Was idd. een prachtig MTB ritje en goed gezelschap.
Vooral enkele mooie afdalingskes met down hill allures maken net de kwaliteit van de rit
Wel ben ik benieuwd naar het resultaat van de cameraploeg

:wink:
bmcte03
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 07 dec 2013 00:10
Rijdt met: bmc te03/ te02/speedfox02

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door bmcte03 »

Was idd weer een ferm ritje.
Met ferm bospaden. En bergen en afdaling.ik heb me weer kunnen uitleven op deze rit .
pumake
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 28 jun 2011 15:55
Rijdt met: cube LTD 29 sl

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door pumake »

Iemand mss gps trackje van jullie rit?
Gebruikersavatar
184
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 15 dec 2014 12:11
Rijdt met: Cannodale - Moozes -Trek

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door 184 »

pumake schreef:Iemand mss gps trackje van jullie rit?
Mogelijk heeft bmcte023 of mtbcube de track opgeslagen.
Hieronder alvast een gedeeltelijk overzicht van onze rit

Afbeelding

:wink:
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Hier onze film van de zondagrit van 04 01 2015 die hierboven al in kaart is gebracht door bmcte023.
en hierbij onze kleine stukje video die we gemaakt hebben op onze tocht ,ik heb hem denk wat groot opgeladen en daarmee kan hij schokkend overkomen , ik heb de film redelijk moeten inkorten anders nam youtube hem niet aan .

Je zal af en toe mijn stem horen ben het lawaai vergeten af te zetten in camera ,"heb ik nog maar net de camera shimano"

" onclick="window.open(this.href);return false;


grt
mtbcube
Plaats reactie