Wie rijdt er bij een club?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
krissi-3000
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 20 feb 2007 22:33
Rijdt met: trek 8500

Bericht door krissi-3000 »

Ik zou wel is een club kunne gebruike ask moe stoppe me voetbal :-D
dus as ter imand een club weet in de buurt van opwijk waar da ze ook competietie rijde en imand van 17 welkom is laat dan is it wete :-D
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

krissi-3000 schreef:Ik zou wel is een club kunne gebruike ask moe stoppe me voetbal :-D
dus as ter imand een club weet in de buurt van opwijk waar da ze ook competietie rijde en imand van 17 welkom is laat dan is it wete :-D
Wij rijden wel geen competitie, voor de rest zijt ge alleszins welkom; maar dat hebt ge ondertussen wel al ontdekt zeker !
Indien ge ooit de competitierijders 't vuur aan de schenen gaat leggen, kunnen we misschien wel voor een supportersclub zorgen :-D :-D :bounce:
Gebruikersavatar
Borisbeer
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: do 09 aug 2007 09:44
Rijdt met: Orbea Lanza Enigma
Contacteer:

Bericht door Borisbeer »

flupke schreef:hé bikeman, en gesponsord door JM Pfaff hé!!!! (RDM Deurne) :lol:
Nu nie zwansen hé, ik ben ook van Schoten en ik rij nog liever met een truike van Always inlegkruisjes dan met eentje van JM Pfaff. Is er in Schoten geen club die de "Dirtbusters" of "Dirtdevils" heet of zoiets.
Gebruikersavatar
TitaTovenaar
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 15 sep 2007 16:23
Rijdt met: Cube LTD race Black

Bericht door TitaTovenaar »

Ik zit er ook mee in mijn hoofd om mij te gaan aansluiten bij een club.

Zijn er club's in de omgeving van Opoeteren?
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

TitaTovenaar schreef:Ik zit er ook mee in mijn hoofd om mij te gaan aansluiten bij een club.

Zijn er club's in de omgeving van Opoeteren?
hier moet je zijn voor een lijst met clubs : http://www.mountainbike.be/links/clubs.php

hier dit is kortbij opoeteren : http://www.trappeleros.be/

bert
Plaats reactie