Wie rijdt er bij een club?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Ik ben bij MTB Berkenrijders uit Heusden-Zolder. Dat valt me heel goed mee. Vertrekken samen naar toertochten, gaan op weekend, marathon, ... Samen is toch plezanter dan alleen, en je kan nog altijd zelf bepalen hoe hard je wil rijden, er is altijd wel een groepje dat uw tempo rijdt.
Gebruikersavatar
chuck
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized

Bericht door chuck »

berkenrijders lijken me een grote club. die je op alle (enkel?) organisaties van fietspromo ziet. als je er maar fun aan hebt... maar ik hou meer van afwisseling.
greetz,chuck
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Wij zijn met ongeveer 25 leden en inderdaad, je zal altijd wel iemand van de club op een rit van fietspromo tegenkomen aangezien wij zelf ook op de kalender staan en ook graag hebben dat de anderen bij ons komen rijden.

winter : rijden we enkel Fietspromo-kalender

zomer : Fietspromo-kalender of Adam Smol of Gileppe Hautes Fagnes. Daarbuiten rijden we nog FietsChallenge, Theux, United-bikers marathon , Grand Raid Godefroy, Roc d'Azur,......, club-weekend, ....

ik zou zeggen afwisseling genoeg !!
Gebruikersavatar
chuck
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized

Bericht door chuck »

dat we jullie ook zullen zien op de unitedbikers marathon is uiteraard goed nieuws. ik stel vast dat meer en meer bikers, ook uit andere streken, in de winter de fietspromo volgen. ik neig er zelf ook meer en meer naar. een luxe: een ganse week regenen en nagenoeg een droog parcours.
greetz chuck
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Moet wel zeggen dat je na een winter fietspromo die ritten zo beu bent dat je er de hele zomer genoeg van hebt en dat er in de zomer veel meer mtb-plezier te beleven valt dan in Limburg.
Voor de winter vind ik het wel ok. 40 km in de buurt en nadien nog gezellig in club-verband een pintje drinken (en plannen maken voor de zomer) en tijdig terug thuis, zo is iedereen tevreden.
Gast

Bericht door Gast »

Was dit jaar ook aangesloten bij een club maar denk het niet te verlengen. Reden alleen de toeren van de VWB en die beginnen me al de keel uit te hangen (altijd in het Antwerpse en meestal dezelfde 'moddertoeren'). Verzekeren kan je ook individueel. Op een toertocht rijd je toch nooit alleen :smile:. En zonder club kan je rijden waar je wilt. Ja je kreeg wel clubkleding maar die kon je niet passen: gevolg te klein en dus een marteling na enkele km :grin: .
p.s. Weet er iemand wat het verschil is tussen verzekering A en B van O2 bikers (buiten de prijs dan hè :smile: .
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

ik zit bij de Blancs Gilets uit Grez-Doiceau.

website: http://www.vcbg.com

Adri
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

ben niet in een club. ik mtbike iedere zondagmorgen het hele jaar door, waardoor je altijd wel iemand tegenkomt die je al eens eerder zag.
'k heb persoonlijk iets tegen al te schreeuwerige reklametenuukes van de meeste mtbclubs. op mijne bike in de bossen en de velden, voel ik mij zo een beetje nen "halve groenen" en dan steekt al die reklame af tegen die groene omgeving. dat is voor mij dan ook de reden waarom ik nog geen lid van een club ben geworden.
phille

Bericht door phille »

Franky,

Groot gelijk daarom da wij onze tenuekes een beteke deftig hebben ontworpen !
http://www.zoenk.be/pix/mbcZoenkFINAL.jpg
Gebruikersavatar
GeeTee
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 14 aug 2002 02:00
Rijdt met: c'dale
Contacteer:

Bericht door GeeTee »

whow :smile:

_________________
*liever morgen dan vandaag*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: GeeTee op 2002-09-19 09:51 ]</font>
Plaats reactie