bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Harald schreef:@ Mojo, zondag ben ik erbij (ben deze week alaan het trainen geweest, met de fiets naar het werkgereden =D> )
@ Dr. Gonzo, als ik die foto's zo bekijk, voelik al de botten in mijn lijf al breken :lol:
Ik bedoelde dat de Mojo niet meedoet aan het Opwijks World Championschip Mountainbike.
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Mojobiker schreef: Wat het Opwijks kampioenschap betreft: ikke kan nie mee wegens een zending voor het werk. :cry:

Mojo
Tiens, wanneer gaat dat kampioenschap door, en wie organiseert het ? Parkoers toevallig al gekend ?

Grtz,
T.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

ergens een tiental pagina's terug :
Streets schreef:gisteren gelezen in het OPwijks leven
10 mei Opwijks kampioenschap Mountainbike :roll:
da wordt een serieus evenement voor de mitch.

Streets
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Tom schreef:
Mojobiker schreef: Wat het Opwijks kampioenschap betreft: ikke kan nie mee wegens een zending voor het werk. :cry:

Mojo
Tiens, wanneer gaat dat kampioenschap door, en wie organiseert het ? Parkoers toevallig al gekend ?

Grtz,
T.
Uwen eigenste buurman. =D>

Mojo
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Is dat zo ?
Ik weet dat hij daar mee bezig was, maar heb al tegenstrijdige berichten gehoord. Het fijne van de zaak weet ik echter niet, misschien kan Mitch voor enige verduidelijking zorgen ??

Dus Mitch > shoot !
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Er wordt hier niet veel geschoten, moet ik zeggen.

Mojo
Gebruikersavatar
Harald
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 15:52
Rijdt met: Minerva Hurricane
Contacteer:

Bericht door Harald »

Mojobiker schreef:Er wordt hier niet veel geschoten, moet ik zeggen.

Mojo
Een PBke sturen om hem wakker te schieten :lol:
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

@Gonzo: zal er dan toch zijn tijdens Opwijks kampioenschap, wij komen tijdens het weekend terug naar België.

Mojo
Gebruikersavatar
Mitch01
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 17:38
Rijdt met: Scott / Scale 50

Bericht door Mitch01 »

Tom schreef:Is dat zo ?
Ik weet dat hij daar mee bezig was, maar heb al tegenstrijdige berichten gehoord. Het fijne van de zaak weet ik echter niet, misschien kan Mitch voor enige verduidelijking zorgen ??

Dus Mitch > shoot !
Ah buurman, t'word tijd dat het zomer wordt hé. Awel kort en bondig, op zondag 10 mei organiseren we dus definitief in samenwerking met kom opwijk tegen kanker, het opwijks kampioenschap mountainbike. Vanaf 28 februari wordt er gestart met start to mountainbike voor 10 weken. Hier zal ik niet veel te zien zijn op een paar keer na (is tenslotte voor goed doel he). Parkoer is (eindelijk) definitief goedgekeurd door de gemeente (was niet altijd even simpel). Logistiek is opwijk fantastisch op dit vlak. Het gebeuren is op en rond "spechtes". Om 13u30 of 14.00 is er een koerske voor de kids (tussen 7 en 12 jaar) voor de duur van +/- 20 minuutjes. Daarna het open kampioenschap, ingedeeld in 2 categorien, 1e = voor solorijders voor 45minuten, de 2e wedstrijd in estafette vorm voor de duur van 1uur met maximum 3 teamleden per ploeg.

Dus als ge U geroepen voelt om kampioen te worden (dat moet wel lukken denk ik) be free en be welcome.

grtz mitch
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

I see...

Kampioen rijden is wat hoog gegrepen lijkt mij, er zijn andere kapers op de kust.

Misschien rij ik wel eens mee, zal zien hoe het in de planning valt.

Btw, "op en rond Spechtens" ?? Hoelang is het parkoer dan ? 't Zal in ieder geval een appart gebeuren worden...
Plaats reactie