Mtb collega's gezocht kempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Kenny Blancquaert
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 13 apr 2021 12:12

Mtb collega's gezocht kempen

Bericht door Kenny Blancquaert »

Ik zoek toffe mensen om samen mtb ritjes te maken. Ben zelf 40j en van Herentals. Graag de rustige types, niet de snelheidsduivels, ik geniet liever van parcours en omgeving. Zaterdag of zondag. In de zomer eventueel in de week 's avonds.
padawatje
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 23 nov 2020 12:08

Re: Mtb collega's gezocht kempen

Bericht door padawatje »

Klinkt goed. Ik ben ook een veertiger, amper een half jaar geleden mijn eerste MTB gekocht en niet van de snelsten. Ik woon in Antwerpen, maar was van plan om in de zomermaanden de parcours rond Geel en Herentals eens te gaan verkennen. Stuur maar een PB'tje als je eens wil afspreken :-)
mtbgiant
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 30 sep 2020 22:54
Rijdt met: giant

Re: Mtb collega's gezocht kempen

Bericht door mtbgiant »

hei Kenny

Nog altijd opzoek naar een mtb maatje om samen in het weekend te fietsen? Ik ben ook van Herentals(Noorderwijk) en ben ook geen snelheidsduivel, maar sommige stukken wil ik wel vlug passeren. Ik ga voornamelijk in Herentals Kasterlee fietsen

Je kan me een mail sturen naar rudigij@gmail.com

grts Rudi
Biestig
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 sep 2021 12:52

Re: Mtb collega's gezocht kempen

Bericht door Biestig »

Hey,

Ben zelf van olen en wil eventueel ook wel eens meerijden. Ben 37 jaar en rij wel op een e-mtb, maar aangezien ik nog maar net gestart ben en nooit sportief ben geweest zullen de meeste mij nog wel kwijtrijden 😊.

Rij zelf regelmatig de blauwe/zwarte route van olen, en herentals kom ik ook wel eens.
Plaats reactie