beginner regio ninove

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tomdk
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 07 apr 2021 21:16

beginner regio ninove

Bericht door tomdk »

hay, ik ben nog ne "bleu" in het mtb wereldje!
maar zoek nog ne buddy om er mij wat in wegwijs te maken en samen wat te toeren, dus als er iemand zich geroepen voelt van in de regio die mij mee op sleeptouw wil nemen dan hoor ik het wel graag.

grtz
dejoere
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 29 aug 2018 08:50

Re: beginner regio ninove

Bericht door dejoere »

In normale tijden zou ik zeggen doe een paar toertochten in de buurt, een goede manier om de streek te leren kennen, maar dat zit er nu ook niet meer in...

Ninove heeft een vaste route, deze is niet echt uitdagend, maar het wel een startpunt. Je kan dan uitwijken naar de vaste routes in de buurt.

Als je die beu bent is er hopelijk opnieuw de mogelijkheid om een TT te rijden (blijft voor mij toch de #1 manier om een nieuwe regio te leren kennen)

Waar ik ook altijd van geniet is gewoon beginnen rijden en zelf op zoek gaan naar de leuke paden, wandelknooppunten kunnen bvb alle kanten uitgaan, van super goed tot super slecht.
Gebruikersavatar
tomdk
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 07 apr 2021 21:16

Re: beginner regio ninove

Bericht door tomdk »

ik kan er wel vinden via mn mio dat is het probleem niet, maar alleen is maar alleen he!
dejoere
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 29 aug 2018 08:50

Re: beginner regio ninove

Bericht door dejoere »

Gert8400
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 20 nov 2020 21:29

Re: beginner regio ninove

Bericht door Gert8400 »

Hallo, alle twee drie weken ga ik vr het weekend naar mn ma in Liedekerke ik vertrek dan van daaruit met de wagen en doe een rit in de buurt via mn gps.
Je mag me altijd eens contacteren , ik rij ook meestal alleen.
Ward81
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:48
Rijdt met: Stumpy, ne zwarten

Re: beginner regio ninove

Bericht door Ward81 »

Ik ben ook van Liedekerke en ga af en toe eens rijden. Fysiek is wat minder, en heb het graag technisch en uitdagend!
Plaats reactie