MTB partner (M/V) regio Westerlo/Geel/Olen/Herentals/Herselt

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
tom_g
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 04 jun 2020 16:46
Rijdt met: Scott Aspect 900

MTB partner (M/V) regio Westerlo/Geel/Olen/Herentals/Herselt

Bericht door tom_g »

Ik ben een 37-jarige mtb'er van Westerlo - Tongerlo en rij al een paar jaar alleen tochtjes met de MTB.
Ben op zoek naar een MTB maatje (1 of 2 personen)(M/V) om mee te gaan fietsen (enkel in het weekend (werk door de week in 2 shiften) en liefst na de middag, hou niet van de drukte op voormiddagen).
Ik doe voornamelijk afgepijlde Bloso-tochten rond de 30-45 km en heb al veel ritten gedaan in Antwerpse Kempen en een deel van Limburg en Vlaams-Brabant.
Je mag eventueel een beginnend mountainbiker/mountainbikester zijn, daar heb ik geen problemen mee (ben geen snelheidsduivel).
Met vriendelijke groeten,
Tom
mtbgiant
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 30 sep 2020 22:54
Rijdt met: giant

Re: MTB partner (M/V) regio Westerlo/Geel/Olen/Herentals/Her

Bericht door mtbgiant »

Ik wil wel eens mee mountainbiken.Ik ben ook geen snelheidsduivel en ben op gemiddeld niveau. Mijn voorkeur gaat uit naar Herentals-Kasterlee. Ik kan altijd op zaterdag,zondag, maandag, donderdag en vrijdag. mail:reclame.rudi@gmail.com

grts Rudi
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: MTB partner (M/V) regio Westerlo/Geel/Olen/Herentals/Herselt

Bericht door Biker23 »

Hey ik ben stijn 33j uit Geel. Ik rij meestal alleen ook dus met iemand erbij is altijd leuk. Rij koersfiets als mtb. Rij voornamelijk in het weekend. Laat maar iets weten als je eens wilt gaan rijden. Geen snelle rijder liever lange afstand. Groeten
Kenny Blancquaert
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 13 apr 2021 12:12

Re: MTB partner (M/V) regio Westerlo/Geel/Olen/Herentals/Herselt

Bericht door Kenny Blancquaert »

Indien iemand van jullie nog een bijrijder wenst dan heb ik wel interesse. Voor mij moet het ook niet snel zijn. Ben 40j en van Herentals.
Plaats reactie