Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner Mountainbike vakantie (Spanje?)

Mountainbike vakantie (Spanje?)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 14 feb 2018 16:52
SandraGoerd Mountainbiker

Hi, ik ben Sandra (49) jaar. ik ben een ervaren mountainbiker. Ik fiets al zo'n 20 jaar. Ik zou graag op een mountainbike vakantie gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Spanje, maar ik ben in principe flexibel (liefst wel een warm land). Ik vind het heerlijk om te fietsen. Ik fiets zelf gemiddeld 70 km op een dag. Daarnaast vind ik het leuk om lekker te eten. Een dag cultuur snuiven vind ik natuurlijk ook prima. Ik ben iemand die gezellig met mij mee wilt!! Liefst een vrouw, rond dezelfde leeftijd.
Ik moet wel enigszins op het budget passen. Ik zag op https://www.vakantiedeals.be een aantal leuke deals. Volgens mij is het bij sommige deals zelfs mogelijk om je eigen fiets mee te nemen??!
Ik zou zelfs het liefst in april een weekje weg gaan!! Lijkt dit jou ook wat? Laat het me weten :)

Bericht di 13 maart 2018 02:09
Lucién Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark rc 900 ultimate
Beste,
Zou het een probleem zijn indien het een man is ? Ik ben 51 jaar en zou graag een week mountainbiken in Spanje. Liefst met mijn eigen moutainbike en een rustige omgeving, geen massa toerisme.

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner