Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner fietspartner regio Geel/Mol/kasterlee/Herentals/...

fietspartner regio Geel/Mol/kasterlee/Herentals/...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Fluffy Mountainbiker

Ik rijd af en toe eens de Bloso routes Kasterlee en Lichtaert. Gemiddelde ongeveer 20km/u. Wie zin heeft om eens samen te biken, laat maar weten. Herentals heb ik nog niet gedaan, maar lijkt me wel interessant om eens te rijden.

CCrider Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Focus Raven LTD. Specialized Diverge Comp
namiddagritten kan ik al eens doen (nachtpost!). Herentals wil ik wel eens meedoen.

Fluffy Mountainbiker

CCrider schreef:
namiddagritten kan ik al eens doen (nachtpost!). Herentals wil ik wel eens meedoen.

Ik kan enkel in het weekend. We kunnen eventueel 7 of 8 oktober eens een toerke doen?
Als er nog volk zich geroepen voelt...

Sstefke007 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: epic
7 of 8 kan ik ook wel van de partij zijn.

Fluffy Mountainbiker

Ik kan de 8ste. Maar aangezien ik last heb van een barst in mijn heup + oedeem zal het wel op het gemakske moeten zijn. (De excuses beginnen al :lol: )

Biker23 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale flash 29 carbon 1, Trek 4100
Afhankelijk of ik al dan niet naar Ardennen ga anders heb ik wel zin in een toerke

Biker23 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale flash 29 carbon 1, Trek 4100
Hey morgen iemand ergens rijden?
Ik denk eraan om mtb tocht van mol sunparks te gaan rijden. Bloso route van Kasterlee is ook goed.
Laat maar weten

KennethS Mountainbiker

Doe dit ff terug opleven! Ik en een kameraad van Geel zijn terug gestart met biken. Wie wil zo nu en dan eens meefietsen?

CCrider Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Focus Raven LTD. Specialized Diverge Comp
ben volgende week paar dagen vrij dus...

KennethS Mountainbiker

CCrider schreef:
ben volgende week paar dagen vrij dus...

Hey maat... klinkt kei goed laat eens weten wanneer... zit nu op de moment met wat koorts dus niet voor de eerste 2 dagen. :)

VorigeVolgende

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner