Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnuiven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
climbbeast
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 07 jan 2014 11:28
Rijdt met: scott 1300

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door climbbeast »

Dickie schreef:Ja ikke, als ik me wat beter voel.
De virussen proberen nu nog de overhand te halen.
Voorinschrijving/betaling laat ik daarom al passeren, t' zal van de forme van de dag afhangen.
Ga iig voor de 74km.
Bij mijn eerste deelname koos ik voor de chrono met de bedoeling om wat vlugger terug binnen te zijn, die startte immers eerst.
Dat plan klopte niet want de rando sluit gewoon aan na de massastart.

ah je kan de 74 ook rijden zonder de chrono :-D Denk wel dat ik dit ook zou kunnen maar dan op een tempo dat ik kan uithouden en geen 25km/u gemiddeld :lol: Gisteren nog 60km op de weg gereden :-D
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door Dickie »

Als je daar 25 avg haalt dan sta je op het podium én op het hoogste schavotje :wink:
Ik ben het hier gewoon om in ons platte Waasland rond te toeren en als er dan hoogtemeters voor de wielen worden geschoven vergt dat toch heel wat aanpassen.
Maar 't is ginder een prachtige streek om te biken, het Ardennengevoel komt er al wat om de hoek kijken en de afstand is nog redelijk om er te geraken.
climbbeast
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 07 jan 2014 11:28
Rijdt met: scott 1300

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door climbbeast »

Dickie schreef:Als je daar 25 avg haalt dan sta je op het podium én op het hoogste schavotje :wink:
Ik ben het hier gewoon om in ons platte Waasland rond te toeren en als er dan hoogtemeters voor de wielen worden geschoven vergt dat toch heel wat aanpassen.
Maar 't is ginder een prachtige streek om te biken, het Ardennengevoel komt er al wat om de hoek kijken en de afstand is nog redelijk om er te geraken.
Haha moest dat lukken wordt ik prof mtb'er :lol:
Goesting om eventueel samen te rijden?
Ik kan je zonder enig probleem meepakken. Rij met camionet vant werk dus plaats genoeg :wink:
climbbeast
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 07 jan 2014 11:28
Rijdt met: scott 1300

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door climbbeast »

Zondag morgen het parcour van de 6uren is gaan verkennen.
" onclick="window.open(this.href);return false;
TimDeBruyn
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 16 apr 2013 09:12

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door TimDeBruyn »

Ik ben zelf niet ingeschreven wegens geen ploeg maar ga toch eens kijken die dag denk ik. Wel niet makkelijk om veel in te halen volgens mij?
climbbeast
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 07 jan 2014 11:28
Rijdt met: scott 1300

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door climbbeast »

TimDeBruyn schreef:Ik ben zelf niet ingeschreven wegens geen ploeg maar ga toch eens kijken die dag denk ik. Wel niet makkelijk om veel in te halen volgens mij?
Je moet het eens zelf komen teste of je kan inhalen, wil altijd wel eens meerijden :-D
TimDeBruyn
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 16 apr 2013 09:12

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door TimDeBruyn »

climbbeast schreef:
TimDeBruyn schreef:Ik ben zelf niet ingeschreven wegens geen ploeg maar ga toch eens kijken die dag denk ik. Wel niet makkelijk om veel in te halen volgens mij?
Je moet het eens zelf komen teste of je kan inhalen, wil altijd wel eens meerijden :-D
Merk ik daar wat ironie?
climbbeast
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 07 jan 2014 11:28
Rijdt met: scott 1300

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door climbbeast »

TimDeBruyn schreef:
climbbeast schreef:
TimDeBruyn schreef:Ik ben zelf niet ingeschreven wegens geen ploeg maar ga toch eens kijken die dag denk ik. Wel niet makkelijk om veel in te halen volgens mij?
Je moet het eens zelf komen teste of je kan inhalen, wil altijd wel eens meerijden :-D
Merk ik daar wat ironie?
Haha niet echt. Zoek gwn iemand om nog wat mee te gaan rijden :-D
TimDeBruyn
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 16 apr 2013 09:12

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door TimDeBruyn »

Ah ok, dacht dat ik iets stoms gezegd had ;-) Ik ben al een paar keer op dat mira parcours gaan rijden en de tragere voor jou inhalen lukt toch niet altijd goed
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Bikers regio Tielrode/Temse die graag andere lucht opsnu

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Vorige week terug op de fiets gekropen, en woonwerkverplaatsingen beginnen doen, deze week wat extra km's dus nu gaan we dit weekend trachten om stilletjesaan terug wat offroad terug in te voeren. Iemand die me kan zeggen hoe Haasdonk en/of Linkeroever er bij liggen? Ik veronderstel geen of weinig modder, maar het zit het met het brandnetelgehalte?
Plaats reactie