Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

StrammerMax schreef:... Ik mag evenmin vergeten van in de loop van de week mijn spullen voor de 24 uren van Westerlo klaar te leggen! Ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. Hopelijk krijgen we deftig weer. Twee jaar geleden was het snikheet en vorig jaar zeiknat!
...
Toch gelukt om de ploeg rond te krijgen?
Wij gaan de tenten vrijdagmiddag al opzetten.
Onze raceploeg gaat voor podium bij de ouw peekes :-D , ik heb 'geluk' :wink: , die gasten hadden bij de inschrijvingen en ploegverdeling nog niet door hoe snel ik ben :lol: (uche, uche). Dus op het gemak, en als het droog weer is, gezellig BBQ smullen, en onze racers maar leven op sportvoeding :lol: :roll: .
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Blubber bakske schreef:Nootjes eten in huybergen dus !

Ja ze verwachten veel regen weer, ach ja net als in winter dus.
Nu naar hopen dat ze op tijd de route mailen want heb uurtje geleden gemaild via website.
Ben benieuwd inderdaad wart er onder traag, medium en snel wordt verstaan, haha ! (met blubber scheelt het veel in snelheid)
Ik hoop dat het nog lukt, maar leov kennende (de organisator), loopt het redelijk strikt en ga je die niet meer krijgen.
Meedoen zal wel geen probleem zijn, de Mellow Bikers zijn niet zo moeilijk.
Het helpt natuurlijk wel als je van bij hun eerste organisaties erbij was (zoals Strammermax en ik) :wink: , want ik ben niet ingeschreven.
Maar bij teveel regen, blijf ik maffen.
Blubber bakske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: di 20 mar 2012 12:31
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er + Kona Unit 29er Singlespeed

Bericht door Blubber bakske »

Ja ze verwachten veel regen inderdaad... In regen vertrekken is niks, als je het halverwege krijgt valt het meestal wel mee.

Heb jij hem al wel de route ?
Gebruikersavatar
SilverFokske
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: za 06 jan 2007 23:53
Rijdt met: BMC_TE02 v.2014 (tijdelijk in 't hospitaal)

fokske naar st-job

Bericht door SilverFokske »

Aangezien ik wachtdienst loop, toerke kort bij huis. En aangezien ik vandeweek al pijlkes zag hangen om m'n trajectjes, lijkt het me veiliger van gewoon de toer van st-job te rijden in de goei richting.

Vorige week Buizingen gedaan, daarvoor Diest, daarvoor... weet ik al niet meer, ah ja Lasne denk ik en daarvoor Mont-Saint-Guibert of zo.
Spijtig dat ik nu nu niet naar Baisy kan.

Hopelijk niet te veel regen en vettig. Net nieuwe kassette-ketting en zomerbanden gestoken. Vandeweek nog een nieuw middenblad, en als't morgen vettig en schuurzandachtig is, nief blokskes.
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Blubber bakske schreef:Ja ze verwachten veel regen inderdaad... In regen vertrekken is niks, als je het halverwege krijgt valt het meestal wel mee.

Heb jij hem al wel de route ?
Nope, en ik ben blijven maffen :wink: , alhoewel het droog genoeg is.
Blubber bakske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: di 20 mar 2012 12:31
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er + Kona Unit 29er Singlespeed

Bericht door Blubber bakske »

Haha ik ook, begon om 4.30 met regenen, wekker om 7 uur gezet en was volle bak regen.
Piesen en terug in bed dus, denk dat ik zometeen maar klein rondje ga doen aangezien het nu redelijk is, zal wel nat worden van takken enz. nu.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Papegaai verzuipt in Baisy-Thy!

Bericht door StrammerMax »

Watjes! Met zo'n nicknaam dan nog thuis blijven in plaats van te gaan dabben! Ik ben gisteren wel buiten gekomen en zoals gezegd gaan zwemmen in Baisy-Thy. Je kan het verslag van een verzopen zondag hier lezen!



Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * ???
Blubber bakske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: di 20 mar 2012 12:31
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er + Kona Unit 29er Singlespeed

Bericht door Blubber bakske »

Tja die hards dus toch !
Wel weze fietsen maar dan alleen, was erg vochtig inderdaad.

Zijn er binnenkort nog ritten in de buurt ?
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Papegaaien maken de Merodebossen in Westerlo onveilig!

Bericht door StrammerMax »

Met een week vertraging heb ik dan toch een verhaaltje geschreven over de 24 uren van Westerlo van het afgelopen weekend, met De Papegaai Bike Team, in het gezelschap van het Blackberry Mobistar MTB Team en De Jeugd van Tegenwoordig. Met als blije verrassing het weerzien met Wardje! Om alle belevenissen te lezen kan je hier klikken!

Ik had eerst gepland van morgen, straks eigenlijk, naar Redu te gaan rijden, omdat de toertocht vanuit Libin me daar bevallen was tijdens het pinksterweekeinde in Daverdisse, maar bij nader toezien zie ik er toch tegenop om daar dik 180 km voor te gaan auto rijden! Het zal eerder Bekkevoort worden!

Update op zondagochtend: het heeft hier vannacht fel geregend, ik ben er wakker van geworden. Ik zit al anderhalf uur te wachten op beterschap die er niet komt. Ik heb geen zin in een portie modderdabben. Het zal voor een andere keer zijn! Na een week met relatief mooi weer is dat een streep door de rekening van menig biker en organisator! Nochtans spelen de kinderen van de buren buiten. Blijkbaar hebben zij een grote trampoline gekregen. Ze zullen niet te houden zijn om hun nieuwe speelgoed uit te testen. En de buren zullen denken: beter natte dan lastige kinderen! Want dat zijn twee hevige meiden zoals ik ze soms in huis tekeer hoor gaan! Dat is het nadeel van plankevloer in oude huizen!

Wie gaat er volgende week vrijdag de dertiende 2012 naar de nightride in Herfelingen? Dat is een deelgemeente van Herne in het Pajottenland. Ik heb deze toer in 2010 gereden.

Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * ???
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Iemand zin in deze? Telkens voor teams en solo!

zo 05-08-12 4 u Mobibikes Lokeren (1)

za 11-08-12 MTB Cyber12 Challenge Olen

za 18-08-12 Memorial Davy Coenen Overpelt (2)

za 15-09-12 10 uren van Grobbendonk


(1) Valt samen met enkele mooie toertochten: Bekkevoort, Loonbeek, Vlezenbeek (Hoebelbike).

(2) Valt samen met enkele mooie toertochten: Helchteren (Ter Dolen Fietshappening) en Aarschot (Forest Marathon). Beide tochten kunnen ook op zondag worden gereden.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * ???
Plaats reactie