Bikepartners Wachtebeke,Lochristi en omstreken.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bikepartners Wachtebeke,Lochristi en omstreken.

Bericht door laagvlieger »

Hey, ben een gedreven mtb die graag zijn conditie op peil houdt langs deze weg. Wil ook steeds vooruitgang boeken in mijn prestaties.
In de week probeer ik 2x te rijden al lukt dat soms niet door het ploegenwerk enzo.
In het weekend ga ik liefst rijden waar het bergop en bergaf gaat. Dus de kanten van het Brusselse of Oudenaardse zijn voor mij de plaatsen waar het fijn biken is. Ook durf ik eens een eindje verder te gaan en ardennenmarathons mee te rijden. Ook al ben ik niet super technisch,probeer altijd bij te leren en mijn grenzen te verleggen.

Vroeger woonde ik in Dendermonde,waar we een plaatslijk mtb clubke hebben opgericht. Feitelijk meer vriendenclubke genoemd "Goodfellas Mtb Friends Dendermonde" nu ik sinds 1,5jaar in wachtebeke woon rijd ik meestal alleen in de auto naar de tt. Maar aangezien het nogal ver rijden is meestal en de dieselprijzen de pan uit swingen zoek ik iemand om samen mee te rijden ieder op beurt ofzo. Da zien we dan wel.
Dus als er mtb rond de streek Wachtebeke interesse hebben stuur gerust PB.
Met bikersgroeten Joan
Gebruikersavatar
Gun*666
Mountainbiker
Berichten: 571
Lid geworden op: do 23 nov 2006 20:59
Rijdt met: Scott scale 50

Bericht door Gun*666 »

=D> =D>
geert.v.d.winckel@telenet
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 22 mei 2011 11:14
Rijdt met: merida tfs 900

Re: Bikepartners Wachtebeke,Lochristi en omstreken.

Bericht door geert.v.d.winckel@telenet »

laagvlieger schreef:Hey, ben een gedreven mtb die graag zijn conditie op peil houdt langs deze weg. Wil ook steeds vooruitgang boeken in mijn prestaties.
In de week probeer ik 2x te rijden al lukt dat soms niet door het ploegenwerk enzo.
In het weekend ga ik liefst rijden waar het bergop en bergaf gaat. Dus de kanten van het Brusselse of Oudenaardse zijn voor mij de plaatsen waar het fijn biken is. Ook durf ik eens een eindje verder te gaan en ardennenmarathons mee te rijden. Ook al ben ik niet super technisch,probeer altijd bij te leren en mijn grenzen te verleggen.

Vroeger woonde ik in Dendermonde,waar we een plaatslijk mtb clubke hebben opgericht. Feitelijk meer vriendenclubke genoemd "Goodfellas Mtb Friends Dendermonde" nu ik sinds 1,5jaar in wachtebeke woon rijd ik meestal alleen in de auto naar de tt. Maar aangezien het nogal ver rijden is meestal en de dieselprijzen de pan uit swingen zoek ik iemand om samen mee te rijden ieder op beurt ofzo. Da zien we dan wel.
Dus als er mtb rond de streek Wachtebeke interesse hebben stuur gerust PB.
Met bikersgroeten Joan
Hallo woon reeds mijn geboorte in wachtebeke en ben pas 1.5jaar langzaam met mtb gestart.Meestal rij ik alleen maar is natuurlijk plezanter als ge dat met twee kunt.Werk ook wel in ploeg dus ge weet dan ook wat het is.Het zou misschien wel nekeer lukken om samen te rijden of alvast nekeer af te spreken.Laat gerust iets horen gezie maar.
0478/968786
Gebruikersavatar
Ozz
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 25 apr 2011 20:49
Rijdt met: Scott Scale 29 PRO

Bericht door Ozz »

Hey guys

Leuk om te zien dat er nog forumgebruikers uit Wachtebeke afkomstig zijn :-D

Mezelf even voorstellen;

Mijn naam is Jurgen, ben in april 36 geworden en woon ook al gans mijn leven in Wachtebeke (Overslag). Ik werk net als jullie ook in ploegen (Gentse Haven) en doe het dagelijkse WW traject per fiets.
In mijn vrije tijd probeer ik er ook zoveel mogelijk op uit te trekken maar, ...alleen is maar alleen éh?! Dusja, bel of SMS me maar als het jullie uitkomt. Het past zeker wel eens!
0478/46-71-54

Voorlopig doe ik de leukste stukken van de Puydonckroute (rood) met hier en daar een stuk (Zuidlede-Moervaart) dat ik heb gevonden zonder de pijlkes te volgen. Vorige week kwam ik nog uit op 65km zonder al te veel asfalt. Had dan wel 2x door Provinciaal Domein en Sidmarbos geweest :wink:

Cya
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

vanaf volgend jaar wonen wij in zeveneken en is het de bedoeling dat ik terug wekelijks ga gaan rijden, de afgelopen 3 jaar mijn dagen en weekend gevuld met verbouwingen om dan wegens omstandigheden het huis te verkopen, in september starten we met onze nieuwbouw.
De bedoeling is om dan terug de draad op te pikken, ikzelf ben niet direct vies om eens een ferm eind te rijden om een hemelse tocht te kunnen rijden. Vroeger vaak naar noord-frankrijk en ardennen gebold.
Gebruikersavatar
Thoan
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 17 aug 2010 20:51
Rijdt met: trek 6700
Contacteer:

Bericht door Thoan »

Hallo ,

Ik ben dus ook woonende in Wachtebeke en altijd wel op zoek naar een bike partner. (alleen is maar alleen hé)

Zelf probeer ik ook af en toe een TT te rijden zowel hier in de buurt als bvb in Kluisbergen.

Wekelijks probeer ik hier in Wachtebeke toch 2 maal in de week te gaan biken.

Dus als jullie nog steeds iemand zoeken mogen jullie mij altijd contacteren!

Grtz. Thoan
Alexand3r
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 20:35
Rijdt met: Cannondale Chase, Rize 4, F3

Bericht door Alexand3r »

Hoi, ik ben van destelbergen en ik werk ook in ploegen :) Dus miss past het dat ik ook eens kan mee rijden.
Probeer ook 2-3w in de week te rijden.

Pm me maar Miss volgende week eens?
Plaats reactie