Nieuwe Mountainbike club in Lokeren

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ysewijne
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: di 16 mar 2010 19:15
Rijdt met: TREK

Bericht door ysewijne »

Hallo wat zijn jullie gemiddelden ,dit om te zien of ik meekan groetjes en misschein tot woensdag
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

gisteren een schone tocht gereden, na 2 jaar stil gelegen te hebben kon ik verbazend goed mee, dus de gemiddelden gaan nog goed meevallen. Al zal de staat van het parkoer wel er mee te maken hebben - nl kurkdroog.
Enkel op het einde last van een hongerklopje, maar dat waren de laatste kilometers.
Afstand zal iets boven de 40 km gezeten hebben denk ik en het gemiddelde zal rond de 22 gezeten hebben denk ik (we hebben 2 uur weg geweest en een valpartij + lekke band onderweg gehad).

volgende week ben ik er weer bij
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Wsl ben ik jullie tegengekomen op dat wegje met dubbele betonstrook?
Was een groepke van een man of 10.
Net achter bord met pijltjes rich Doorslaar en Eksaarde...
Ik kwam net vanuit richting domein Puyenbroek Wachtebeke.
Gebruikersavatar
gamutter
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: za 15 jan 2005 22:46
Rijdt met: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
Contacteer:

Bericht door gamutter »

Laatst gewijzigd door gamutter op zo 20 jun 2010 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

Ik zou ook wel eens willen meerijden, maar het zal voor de zondags ritten zijn dan, in de week niet altijd tijd wegens werk.
Rijden jullie ook in de verlofperiode ?
Groeten Frank.
Gebruikersavatar
Mister R
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 14 dec 2009 15:14
Rijdt met: Cannondale Flash 2 29er

Bericht door Mister R »

Vandaag waren we weer van de partij in Bornem, strak ritje... Jammer dat er wat materiaalpech was.
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

iemand zin om deze avond rond 19uur de beentjes wat los te rijden - gisteren een fikse rit gedaan op de weg en kzou deze avond rustig weg een anderhalf uur willen gaan rijden. Denk rond 19 uur te vertrekken.
Gebruikersavatar
jimmyvlb
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: za 06 mei 2006 20:34
Rijdt met: VN Tuareg 650b & VN Zion SS

Bericht door jimmyvlb »

Deze avond vanuit terneuzen afgezakt naar lokeren met de fiets om mee te rijden met het groepje.
Om vijf voor zeven aangekomen. Om 19.10 nog geen kat te bespeuren behalve dan de toekomstige justine henins van de plaatselijke tennisclub.
Ik wou net terug naar huis vertrekken toen er toch nog twee bikers kwamen opdagen.

Op mijn vraag werd er richting noorden gereden op de plaatselijke bloso route, maar voor mij nog onbekende paden. De pees lag er goed op en er werd aan ongeveer 35km/u over de eksaardse single-tracks gevlogen. Het is maar net wat je beginners-niveau noemt...

Afscheid genomen van m'n twee kompanen in moerbeke en verder huiswaarts gereden.

Thuis gekomen met 69km op de teller aan een gemiddelde van 23.3km/u.
Plaats reactie