bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

rock_n_roll_train schreef:Nu zaterdag? Kzal het straks eens vragen maar ik denk dat het wel ok is.
Ik heb vandaag en gisteren massaal affiches verspreid en heb mijn lerares van LO aangesproken, die een trekkingwinkel heeft, en die vroeg de affiche door te sturen. Verder hangt er bij elke handelaar in denderwindeke, bij mij op school en in de academie van Ninove een affiche, ook in het clublokaal van een club bij ons in denderwindeke.

grtz Staf
Dikke duim omhoog !

Ik durf met kleine voorzichtigheid te zeggen dat we misschien een bikewash gaan hebben... :-D
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

ik heb nog ni veel tijd gevonden om te reageren, maar ik zal op den dag zelf wel mee helpen.
Ik heb gezien dat er al heel wat volk is om aan de kop en de staart van de groepen te rijden, dus ik zal mij in het midden een beetje positioneren:

Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : Vivkemobiel
Tussenin : Klippel San samen met Raffie
Staart van peloton : mervin_vi

Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : MaC'Red
Tussenin : den Bart
Staart van peloton : timdelma

Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MC Jo
Tussenin :
Staart van peloton : MC Anthony

Toer 4 (13u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Tussenin : den Bart
Staart van peloton : Staf

Als er tussenin wat tijd zou zijn, dan zou ik hier of daar wel wa fotokes kunnen trekken.

Ging de route nu zaterdag (30/01) nog eens gereden worden?
Indien ja, als er vroeg vertrokken worden kan ik wel meegaan. De vergadering om 14u wordt moeilijk, want ik moet om 14u30 al ergens anders zijn.
Als het om 13u is, dan kan ik er wel geraken.

Wat moet er anders nog allemaal gebeuren?
- reclame maken? ik kan morgen en zaterdag wel enkele affiches hier of daar gaan uithangen (fietswinkels in de buurt van Affligem, sporthal Affligem, ...)
- gaan vragen achter koekskes hier of daar.
- vragen van die oversteekstokskes (zal eens navragen bij politie en sportdienst van Affligem)
- ...?
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

den Bart schreef: Wat moet er anders nog allemaal gebeuren?
- reclame maken? ik kan morgen en zaterdag wel enkele affiches hier of daar gaan uithangen (fietswinkels in de buurt van Affligem, sporthal Affligem, ...)
- gaan vragen achter koekskes hier of daar.
- vragen van die oversteekstokskes (zal eens navragen bij politie en sportdienst van Affligem)
- ...?
Bart: ik heb vandaag al de flyer doorgestuurd naar de gemeente Affligem, en clubs in de buurt van Affligem, eentje in Asse en 2 in Liedekerke. Dit weekend ga ik ook naar Aldi en Lidl in Aflfigem en Colruyt in Liedekerke. Indien er nog andere winkels zijn, mag je dat gerust doen. Ik zal me bij deze 3 houden (kwestie van geen dubbele winkels te doen)
MC Anthony
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: di 03 jun 2008 13:23
Rijdt met: Cube AMS 100 PRO K18

Bericht door MC Anthony »

en ik schaam me dat ik niks heb kunnen uitsteken wegens véééél te druk op het werk...
alvast een pluim of 50 voor allen die hier hun nek uitsteken en dit totaal in belang van iemand anders !!!

Ik zal hier de affiche ook eens doorsturen naar de gemeente Haaltert (dus ook Kerksen, Heldergem en Denderhoutem) en vragen of ze ze willen ophangen overal waar mogelijk.
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

den Bart schreef:ik heb nog ni veel tijd gevonden om te reageren, maar ik zal op den dag zelf wel mee helpen.
Ik heb gezien dat er al heel wat volk is om aan de kop en de staart van de groepen te rijden, dus ik zal mij in het midden een beetje positioneren:

Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : Vivkemobiel
Tussenin : Klippel San samen met Raffie
Staart van peloton : mervin_vi

Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : MaC'Red
Tussenin : den Bart
Staart van peloton : timdelma

Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MC Jo
Tussenin :
Staart van peloton : MC Anthony

Toer 4 (13u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Tussenin : den Bart
Staart van peloton : Staf

Als er tussenin wat tijd zou zijn, dan zou ik hier of daar wel wa fotokes kunnen trekken.

Ging de route nu zaterdag (30/01) nog eens gereden worden?
Indien ja, als er vroeg vertrokken worden kan ik wel meegaan. De vergadering om 14u wordt moeilijk, want ik moet om 14u30 al ergens anders zijn.
Als het om 13u is, dan kan ik er wel geraken.

Wat moet er anders nog allemaal gebeuren?
- reclame maken? ik kan morgen en zaterdag wel enkele affiches hier of daar gaan uithangen (fietswinkels in de buurt van Affligem, sporthal Affligem, ...)
- gaan vragen achter koekskes hier of daar.
- vragen van die oversteekstokskes (zal eens navragen bij politie en sportdienst van Affligem)
- ...?
Super jong... als je GPS hebt kan ik je de route doorsturen.
Of misschien kan je zaterdag of zondag eens met iemand meerijden.
Ik heb momenteel iets te veel last in mijn rug (kine) om dit weekend te gaan rijden. Volgende week ga ik wel nog eens...
Ik dacht te herinneren dat MaC'Red volgende dinsdag namiddag de route ging rijden...

Als je nog reclame wil maken, print eventueel wat affiches af en deel ze uit in winkels... je ziet maar...

Als je het liever hebt wil ik zaterdag om 13u samenkomen, als er zo meer mensen aanwezig zijn, zou super zijn

Heb momenteel een aanvraag gedaan bij www.wowow.be voor fluovestjes en stokjes maar nog geen reactie gekregen :cry:

Waarschijnlijk zal de bikewash er nog bijkomen... [-o< [-o< [-o< is momenteel wat 'gelobby' tussen schepen en brandweer

Opgelet: ik ga straks de affiches en flyers wat aanpassen. Ik ga er de logo's van de VWB en Stad Aalst op plaatsen.
Als je dus nog affiches of flyers moet afdrukken, want tot strakskes ok. Ik geef seintje als de nieuwe te downloaden zijn...
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Ok, nieuwe affiche, flyer en banner staan online...

Je kan het hele pakket downloaden via http://users.telenet.be/timdelma/Bikers ... ti-MTB.zip
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

MC Anthony schreef:en ik schaam me dat ik niks heb kunnen uitsteken wegens véééél te druk op het werk...
alvast een pluim of 50 voor allen die hier hun nek uitsteken en dit totaal in belang van iemand anders !!!

Ik zal hier de affiche ook eens doorsturen naar de gemeente Haaltert (dus ook Kerksen, Heldergem en Denderhoutem) en vragen of ze ze willen ophangen overal waar mogelijk.
Hey, geen probleem hé. Probeer zaterdag voor de vergadering te komen en de dag zelf en we zijn al super content. :-D
Btw: je hebt al vanalles gedaan... =D> =D>
MC Annabelle
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:26
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Eten

Bericht door MC Annabelle »

Ik ga morgen en/of zaterdag langs in de Colruyt en Delhaize van Aalst om te vragen of ze iets van eten willen schenken.
MC Anthony
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: di 03 jun 2008 13:23
Rijdt met: Cube AMS 100 PRO K18

Bericht door MC Anthony »

ik heb juist ne mail gestuurd naar Haaltert en naar de Streekkrant (ge weet maar nooit...)
De hoofdredacteur van de Standaard was ni te bereiken :wink:
Gebruikersavatar
mervin_vi
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: di 10 mar 2009 16:44
Rijdt met: trek 6700 disc

Bericht door mervin_vi »

hallo
collega bikers alles bon?
om hoelaat word ik verwacht zondag 7 feb?
voor tstaartje van de eerste toer de doen
kvind jammer dak zoweinig tijd heb ma ik doe wat ik kan.
greets
Plaats reactie