Volledg nieuwe Ekoi electronische bril

Verkoop hier je accessoires

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Plaats reactie
nino1973
Mountainbiker

Volledg nieuwe Ekoi electronische bril

Bericht door nino1973 »

Item: ik verkoop een nieuwe electronische bril van ekoi , ik had deze aangekocht toen de zoon in de wieleracademie zat maar werd nooit gebruikt . Als je kijkt op de website van ekoi vind je alle info erover terug .
Plaats: Roeselare
Staat: 10/10 is nieuw
Reden van verkoop: De zoon is gestopt in de wieleracademie
Prijs: Deze kost normaal nieuw 329€ , ik hoop op een bod van 250€ , ruilen tegen een fatsoenlijk 26" mtb frame, maat medium liefst voor tapered vork is ook mogelijk (daar mijn specialized onlangs werd gestolen volgens de waarde van het frame eventueel met een setje wielen opleg is mogelijk. Mag eventueel ook een 27,5" zijn .
Wijze van verzenden: ophaling geniet de voorkeur maar woon je te ver dan kan ik versturen met bpost secur , daar komt 8€ bij .
Extra Info: ruilen tegen een fatsoenlijk 26" mtb frame, maat medium liefst voor tapered vork is ook mogelijk (daar mijn specialized onlangs werd gestolen volgens de waarde van het frame eventueel met een setje wielen opleg is mogelijk. Mag eventueel ook een 27,5" zijn . Wel liefst een Merkframe .
Afbeeldingen: weet niet hoe ik deze moet zetten , maar als ik je email adres heb stuur ik foto's door .
nino1973
Mountainbiker

Re: Volledg nieuwe Ekoi electronische bril

Bericht door nino1973 »

Up , ruil voorstellen zijn ook welkom
Plaats reactie