Forumoverzicht De markt Te Koop: Accessoires Garmin GPSMAP 64ST VERKOCHT

Garmin GPSMAP 64ST VERKOCHT

Verkoop hier je accessoires

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 18 nov 2018 14:55
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Item: Garmin GPSMAP 64ST
Plaats: Halen
Staat: Als nieuw
Reden van verkoop: Zot zijn doet geen pijn
Prijs: 250€
Wijze van verzenden: mij om het even
Extra Info: De Garmin GPSMAP 64st is een robuuste GPS handheld gemaakt om jou zelfs in de zwaarste omstandigheden de weg te wijzen. Dankzij de GPS/GLONASS ontvanger en de quad helix antenne wordt jouw positie sneller én nauwkeuriger weergegeven en met het 3-assige elektronische kompas, dat ook werkt als je stil staat en de barometrische hoogtemeter blijf je ten alle tijden voorzien van alle mogelijke gegevens. Het 2,6" kleurendisplay is goed afleesbaar bij invallend zonlicht en het apparaat is gemakkelijk te bedienen met de grote knoppen die het altijd doen. Dankzij het geheugen van 8 GB plaats je gemakkelijk extra kaartmateriaal op de GPSMAP 64st. Dit toestel is voorzien van een wereldbasiskaart waarmee je over de gehele wereld kan zien waar je bent. Ook zit er een recreatieve topografische kaart van Europa op met stratennetwerk, contourlijnen en een digitaal hoogtemodel. Het is met dit toestel ook mogelijk BirdsEye satellietbeelden weer te geven en te koppelen aan je kaarten.
Draadloze verbindingen
Het is met de Garmin GPSMAP 64st mogelijk om via ANT+ verbinding te leggen met andere apparaten zoals de Garmin Virb en met sensoren zoals een cadanssensor, hartslagsensor of een temperatuursensor. Als je een smartphone met Bluetooth Smart hebt is het ook nog mogelijk om de GPSMAP aan je telefoon te koppelen via de Garmin Connect Mobile app.

Toestel is in topconditie en geen gebreken, display 100% krasloos, originele verpakking en handleidingen levering zoals op de foto's (lenyard/keykord is exclusief)

Ingebouwde TOPO Europa kaart
De meest recente versies van software en updates zijn voorzien.
Extra oplaadbare battery pack + 1 Scandisk microsdhc 8Gb met kaarten osm ofm Duitsland, Benelux en routeerbare B/N

Afbeeldingen:Afbeelding

https://www.2dehands.be/fietsen/fietson ... 25828.html
Laatst bijgewerkt door Serge R op zo 09 dec 2018 13:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht ma 03 dec 2018 18:28
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Gereserveerd tot zondag, indien de verkoop niet doorgaat laat ik het jullie weten.

Bericht zo 09 dec 2018 13:04
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Keer terug naar Te Koop: Accessoires