Forumoverzicht De markt Te Koop: Accessoires Camelbak VERKOCHT

Camelbak VERKOCHT

Verkoop hier je accessoires

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht za 31 maart 2018 19:53
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Item: Camelbak Roque 2018 Zwart
Plaats: Halen 3545
Staat: Nieuw.
Reden van verkoop: Te klein.
Prijs: Prijs verlaagd naar 45€ met kassaticket voor eventuele garantie perikelen.
Wijze van verzenden: Mij om het even.
Extra Info: Voor iedereen die slechts een klein aantal spullen met zich mee wil nemen tijdens het fietsen, is deze Camelbak Rogue 2018 rugzak ideaal geschikt. De rugzak heeft heerlijk brede en comfortabele schouderbanden. Het waterreservoir van 2,5 liter stelt je in staat om tijdens het sporten extra vocht op te nemen.

Ultralichte fietsrugzak
Ideaal voor mountainbikers en wielrenners
Beschikt over een CRUX waterreservoir van 2,5 liter
Comfortabele en brede schouderbanden
Ventilerend rug paneel
Kleur: Zwart/Grijs

Afbeeldingen:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Serge R op zo 07 okt 2018 11:55, in totaal 2 keer bewerkt.

Bericht vr 13 apr 2018 17:43
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Wees voorbereid op de warmte die komen gaat.
Tijdens inspanning geldt het advies om iedere 15 minuten 200 a 350 milliliter vocht te drinken.
De voordelen van deze Camelbak zijn duidelijk, je kan met de handen aan het stuur blijven drinken en er is plaats voor uw tools, documenten, binnenbanden, smartfone, pompje en dergelijke weg te bergen.

Afbeelding

Bericht vr 13 apr 2018 20:14
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
Zit er thans ook aan te komen voor mij, maar jammer genoeg ook te klein voor mij.

Bericht vr 20 apr 2018 19:39
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Warm........warmer........dorst.........zeer veel dorst.

Bericht di 01 mei 2018 15:48
jokkestoemp Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannodale fsi carbon3
Ik heb een mule... veel te groot :-)

Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Prijs van 55€ naar 45€.

Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Schol à votre santé.

Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Bericht zo 07 okt 2018 11:56
Serge R Avatar gebruiker
Mountainbiker

Keer terug naar Te Koop: Accessoires