Forumoverzicht De markt Te Koop: Accessoires Nieuw full carbon zadel van astute

Nieuw full carbon zadel van astute

Verkoop hier je accessoires

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 14 okt 2020 05:29
nino1973 Mountainbiker

Item: Nieuw full carbon zadel van astute , dit is echt een licht maar zeer comfortabel zadel . Het is echt een eyecatcher op de fiets .Dit zadel koste nieuw 539€ . Daar de zoon gestopt is met koersen verkoop of ruil ik wat onderdelen dat ik nog heb liggen. Daar ze onlangs mijn specialized mtb hebben gestolen is ruil tegen een redelijke mtb ook mogelijk.
Plaats: Roeselare
Staat: Dit zadel is nog nooit gemonteerd geweest , was een reserve .
Reden van verkoop: de zoon is gestopt met koersen .
Prijs: dit zadel koste nieuw 539€ dus bieden onder de 400€ is zinloos daar het gloednieuw is .
Wijze van verzenden: Ophalen geniet de voorkeur maar kan eventueel verstuurd worden met bpost secur daarvoor word er 8€ bij gevraagd .
Extra Info: ruilen kan ook tegen een mtb ( mag een 26" zijn ) , liefst medium maar large kan eventueel ook . ik heb oa ook een ekoi electronische bril , morph full ceramic oversized pulley wheel system . volgens de waarde van de mtb kan ik 1 of meerdere zaken ruilen of wat opleg kan ook altijd . Heb eventueel ook interesse in een 26" medium of large frame liefst met tapered stuurbuis .
Afbeeldingen: kan deze niet plaatsen maar als je jou je email-adres geef stuur ik je foto's door via pb

Keer terug naar Te Koop: Accessoires