Forumoverzicht De markt Te Koop: Accessoires Voorlicht SolarStorm+ battery pack 6600 + lader (PRICE DROP)

Voorlicht SolarStorm+ battery pack 6600 + lader (PRICE DROP)

Verkoop hier je accessoires

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

muro Mountainbiker

Item: Solarstorm 15W 3-LED High Power Headlight Bicycle Headlamp, lichtgevend Flux: 1200lm
Plaats: Langemark
Staat: wvl
Reden van verkoop: dubbel cadeau
Prijs: 65
Wijze van verzenden: afhalen of bpost
Extra Info:
https://www.bol.com/nl/p/solarstorm-15w-3-led-high-power-headlight-bicycle-headlamp-lichtgevend-flux-1200lm/9200000064310217/?country=BE&Referrer=ADVBEVRG002017-D62Q4ZD4JOQHO&utm_source=vergelijk&utm_medium=CPC&utm_campaign=vergelijk-Sound-and-Vision&utm_term=9200000064310217 58.95
Battery Pack 6400 mah (neopreen waterdicht) + mount (zakje met velcro) + Lader 29.95

Afbeeldingen:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door muro op di 19 dec 2017 15:09, in totaal 1 keer bewerkt.

muro Mountainbiker

Price drop 50 euro (55 met verzending)

Christ D. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Off/Onroad
muro schreef:
Price drop 50 euro (55 met verzending)

Krijg je moeilijk verkocht aan die prijs aangezien dezelfde bij Ali verkocht worden aan veel minder.
Succes ermee , free upke.

Flip FSR Mountainbiker

Triestig hoor Christ D, wat denk je eigenlijk te bereiken met het verpesten van iemands verkooptopic?
Gaat er bij mij niet in... [-X

Christ D. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Off/Onroad
Verpesten ? Iemand er attent op maken dat het ergens anders goedkoper is ?
Elk zijn gedacht.

Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Trek X-Caliber 9 29" 2016
Die namaak van Ali naast de originele gebruiken, zou al een ander beeld moeten geven. Ik heb een aantal chinese lampen, maar kan u erbij vertellen dat ik ook extra batterijen erbij heb en dat ik geen nightride gereden krijg op 1 batterij. Max 2u op halve stand. Een uur op volle stand en de batterij is erdoor.

Daarnaast was mijn eerste lamp al vrij snel kapot.

En een vriend van mij kocht eens extra batterijen en die waren al na 15 min terug leeg.

Het is omdat ik er niet zoveel geld aan wil geven voor die paar keer dat ik het gebruik, anders gaf ik er meteen een paar €100 aan uit voor een deftige lamp.

Keer terug naar Te Koop: Accessoires