Forumoverzicht De markt Te Koop: Wielen Notubes ZTR Flow 27,5" non Boost wielset

Notubes ZTR Flow 27,5" non Boost wielset

Verkoop hier je wielsets

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

rider des Flandres Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Stereo/Cube Reaction/Wilier Cento Uno SL
Item: Notubes ZTR Flow 27,5" non boost wielset. Tubeless ready, voor downhill, freeride, bikepark, interne velgbreedte 25,5 mm, voor 15x100mm steekas (adaptor 20mm beshikbaar), achter 12x142mm steekas, Notubes 3.30 HD naven 6-bouten
Plaats: Gooik
Staat: goede staat (body freewheel gemerkt)
Reden van verkoop: aanschaf nieuw setje
Prijs: 200 eur
Wijze van verzenden: afhalen
Extra Info: 1850 gr
Afbeeldingen:Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

yologo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: My Bike : Liteville 301 Mk5 / Lynskey M290 / Salsa Vaya / Scott Vail '99
Hallo,

zijn jouw wielen nog beschikbaar?

Zo ja kan je een detail foto sturen van het vrijwiel?
Zitten er kleine slagjes in het wiel of lakschade?
Kunnen de naven aangepast worden naar 135mm?

Groeten, Yo!

rider des Flandres Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Stereo/Cube Reaction/Wilier Cento Uno SL
Beste Yologo,

De wielen zijn nog steeds beschikbaar en zijn in heel goede staat. Ik zal zo snel mogelijk een detail foto van het freewheel posten. Er bestaan conversión kits om de as aan te passen. Ik raad je wel aan om de notubes tech support (of sabma) te contacteren. Ik denk dat je deze kit nodig zou hebben maar laat het toch maar checken: https://www.notubes.com/12x135mm-conver ... 3-30ti-hub
Groeten,
Peter

yologo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: My Bike : Liteville 301 Mk5 / Lynskey M290 / Salsa Vaya / Scott Vail '99
Hey Rider is het mogelijk om je wiel-setje even te reserveren?
Indien de eindkappen kunnen worden geconverteerd naar standaard Quick release (9x100 & 10x135) dan heb ik zeker interesse om is langs te komen en ze waarschijnlijk ook te kopen.
Maar de link die je geeft is niet de juiste, deze is voor 12x135mm thru axle (de voorloper van de 12x142mm.
Deze is de juiste voor het frontwiel denk ik? https://www.notubes.com/qr-conv-for-ztr ... -front-hub
Maar voor het achterwiel vind ik ni direct de juiste adapters?

Jouw hubs zijn de 3.30HD hé want blijkbaar is er ook de gewone 3.30 bij Stans? En deze lijken mij niet dezelfde eindkappen te zijn?

Dus ja... misschien dat de 142mm niet naar gewone Quick release kunnen worden omgebouwd?

Ik vraag het nog na aan Sabma of indien er iemand meeleest en hier misschien een antwoord op heeft... Thx!

Yo!

yologo Avatar gebruiker
Mountainbiker

@ Rider je hebt PM :)

Yo!

Keer terug naar Te Koop: Wielen