Forumoverzicht De markt Te Koop: Vorken & dempers [VERKOCHT] Fox 34 Factory vork

[VERKOCHT] Fox 34 Factory vork

Verkoop hier je vorken en dempers.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht di 13 aug 2019 20:47
crasstest Mountainbiker

Item: Fox 34 Factory vork
Plaats: Eindhoven
Staat: gloednieuw in de verpakking (zelfs nog nooit uit de plastic zak gehaald).
Reden van verkoop: Deze had ik ooit aangeschaft om een van mijn fietsen mee te upgraden maar het is er nooit van gekomen
Prijs: 550
Wijze van verzenden: Ophalen of verzenden

Bij deze verkoop ik mijn Fox 34 Factory vork welke ik nog gloednieuw heb staan in de verpakking (zelfs nog nooit uit de plastic zak gehaald). Deze had ik ooit aangeschaft om een van mijn fietsen mee te upgraden maar het is er nooit van gekomen (fiets niet genoeg op die fiets). Derhalve mag hij weg!

Het betreft en vork met de volgende Fox productcode: "CYMS". Vul deze in op https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&ref=findbycode en vind de volgende specs:
2016 Factory Series 34 FLOAT 27.5 FIT4 3POS ADJ
2016, 34, K, FLOAT, 27.5in, F-S, 150, 3Pos-Adj, FIT4, Matte Blk, Orange Logo, 15QRx100, 1.5 T, 44mm Rake, AM

Dus met Kashima coating, voor 27.5" wielen, non-boost, 150mm travel, FIT4 demper (3standen lockout), oranje stickers op zwarte buitenpoten.

Fotos:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door crasstest op do 03 okt 2019 21:04, in totaal 1 keer bewerkt.

crasstest Mountainbiker

up, nog altijd gloednieuw in tegenstelling tot andere vorken die voor dezelfde prijs hier worden aangeboden ;)

Keer terug naar Te Koop: Vorken & dempers