Forumoverzicht De markt Te Koop: Vorken & dempers Fox F32 RLT vork met steekas voor 29" - 100mm

Fox F32 RLT vork met steekas voor 29" - 100mm

Verkoop hier je vorken en dempers.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

kristofmx Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels
Item: Fox F32 RLT vork met steekas voor 29" - 100mm
Plaats: Beveren
Staat: 9/10
Reden van verkoop: Epic om gezondheidsredenen
Prijs: 400€ => 300€

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kristofmx op di 06 maart 2018 16:58, in totaal 1 keer bewerkt.

Mountainbiker

Mijn bike: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels

claesniels Mountainbiker

Mijn bike: Radon

Lengte van de stuurbuis?

Mountainbiker

claesniels Mountainbiker

Mijn bike: Radon

Factory of performance?

Mountainbiker

Jumping Jack Mountainbiker

Mijn bike: Granville Fuse Team
Domme vraag van een nieuweling: zou deze passen in een Specialized rockhopper model 2018? Ik lees namelijk overal dat de vork die er nu insteekt niet veel voorstelt (suntour xcr air) en deze zal ook een stuk lichter zijn.

Mountainbiker

Hoi, jammergenoeg gaat dit niet.
Deze vork heeft steekassen en voor zover ik het zie hebben de rockhoppers nog gewone snelsluiters.
Groeten

Jumping Jack Mountainbiker

Mijn bike: Granville Fuse Team
Ja, dat had ik eigenlijk zelf moeten kunnen bedenken :oops: .

Bedankt voor de info, ik heb nog heel wat te leren op vlak van techniek (stampen lukt gelukkig wel)...

Mountainbiker

Volgende

Keer terug naar Te Koop: Vorken & dempers