Santa Cruz Tallboy v3 - L - Forest green

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Plaats reactie
JWP
Mountainbiker

Santa Cruz Tallboy v3 - L - Forest green

Bericht door JWP »

Item: Ik verkoop een Santa Cruz Tallboy v3 frame :

- maat large: jouw hoogte tussen 175 & 185cm
- het betreft een CC frame, dus de meest lichte versie met de meest hoogwaardige carbon. Herkenbaar aan zwarte badge met rode letters op de headtube. Ook de shock betreft een Fox Factory Float DPS shock met Kashima coating (hoogste segment) en geeft 110mm veerweg.
- Het frame is pas in maart 2020 in gebruik genomen en heeft misschien maar 800 km's gemaakt.
- Nieuwprijs voor een Tallboyframe is 3000€.
- De kleur is Forest green, echt een unieke en zeer mooie kleur.
- Het frame is volledig ingepakt met een hoogwaardig en onzichtbare beschermingsfolie van 'invisiframe' ter waarde van 100€. Eventuele minimale steenslag komt zo in de beschermingslaag terecht in plaats van in het frame.
- Het frame is dan ook in zeer goede conditie. Enkel ter hoogte van de achterbrug onderaan is er lichte lakschade. Maar dat is bij elke gebruikte MTB en is onzichtbaar omdat aan de onderzijde vd fiets.
- De Tallboy v3 is de ideale mix tussen een XC en een trailfiets. Wil je de fiets meer opbouwen als een zeer capabele (new school geo) XC fiets met lichte onderdelen en een vork tussen de 100 en 120mm? Of wil je toch meer richting trail met iets meer robuste onderdelen en een 130mm vork? Met de Tallboy kan je alle richtingen uit.
- Gewicht inclusief de beschermfolie komt op 2600gr. Niet zo heel licht in vergelijking met een XC frame, maar wel veel sterker en stijver. Licht gewicht voor MTB's wordt trouwens zwaar overgewaardeerd en heeft zelfs nadelen.

- Als je bereid bent om mijn contactgegevens te bewaren, blijft de levenslange garantie op de bearings en het frame gelden.

- Bekijk zeker de geometrie op de website van Santa Cruz ! Deze is echt onovertroffen en volgens mij beter geschikt voor onze contreien dan de nieuwe Tallboy 4.

Plaats: Halle
Staat: Gebruikt
Reden van verkoop: Ik iets anders
Prijs: 1850€
Wijze van verzenden: Best ophalen zoiets.
Extra Info: https://www.2dehands.be/plaats/m1618181 ... 741512b6e6" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeeldingen: zie link tweedehands.
Laatst gewijzigd door JWP op vr 13 nov 2020 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
endorfin
Mountainbiker
Contacteer:

Re: Santa Cruz Tallboy v3 - L - Forest green

Bericht door endorfin »

1400 en we kunnen praten.
JWP
Mountainbiker

Bericht door JWP »

... denk jij ;-).
Jumping Jack
Mountainbiker

Bericht door Jumping Jack »

:lol:
rubenv
Mountainbiker

Bericht door rubenv »

endorfin schreef:1400 en we kunnen praten.
Denk dat da een heel mooie prijs is voor dat frame. Ik heb meer dan een jaar geleden hetzelfde frame verkocht voor minder. Maar zoveel te beter als je ongeveer uw vraagprijs zou kunnen krijgen.
JWP
Mountainbiker

Bericht door JWP »

Hoe lang was je frame in gebruik? Was dat in dezelfde staat? Ook met Factory kashima shock? Ook met invisiframe? Ook de CC?

Zeggen dat die zaken geen rol spelen, is wat kort door de bocht lijkt mij. Ik heb eveneens nergens gezegd dat ik niet opensta voor een goed bod.
rubenv
Mountainbiker

Bericht door rubenv »

JWP schreef:Hoe lang was je frame in gebruik? Was dat in dezelfde staat? Ook met Factory kashima shock? Ook met invisiframe? Ook de CC?

Zeggen dat die zaken geen rol spelen, is wat kort door de bocht lijkt mij. Ik heb eveneens nergens gezegd dat ik niet opensta voor een goed bod.
volgens strava 2130km gebruikt. Had zo goed als geen gebruikssporen, volledige beschermfolie op maat van easy frame. cc versie en kashima shock. Wel andere kleur. Was donker grijs met geel/goude decals. Origineel model 2018.
endorfin
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Hoor alst voor 2k weg is heb ik pech. Ma voor 1.4k weet je me te vinden.

Ik wens u zelfs 3k toe, want das hem ook waard
Plaats reactie