Niner Jet Carbon maat M

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

go2go2
Mountainbiker
Locatie: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Niner Jet Carbon maat M

Bericht door go2go2 »

Item: Niner Jet Carbon maat M
Plaats: Diest
Staat: Gebruikt
Reden van verkoop: Wordt niet meer gebruiktPrijs: VERKOCHT
Wijze van verzenden: Ophalen
Extra Info:
Niner een aantal jaren geleden aangekocht als fiets voor de langere tochten. Sinds een 3 tal jaren ben ik nagenoeg gestopt met mountainbiken en staat hij vooral stof te happen. De fiets is relatief weinig gebruikt. De Niner Emd was voor het vuile werk. Frame is in topstaat. Voor de rest is onderhoud wenselijk. Banden zijn aan vervanging toe. Verdere gegevens :
Niner Jet Carbon maat m , Wielen : acros naven + crest velgen, Xt groep 2x10, reba xx vork, niner rdo zadelpen, niner alu stuur + stuurpen
Afbeeldingen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door go2go2 op do 08 okt 2020 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
go2go2
Mountainbiker
Locatie: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Re: Niner Jet Carbon maat M

Bericht door go2go2 »

Omdat het toch nog solden is gaat er 100 euro af. Dus vraagprijs is 1600 euro.
go2go2
Mountainbiker

Bericht door go2go2 »

Nog maar eens 100 euro eraf. 1500 euro
go2go2
Mountainbiker

Bericht door go2go2 »

Toch nog maar eens vanboven plaatsen.
go2go2
Mountainbiker

Bericht door go2go2 »

Jawadda, een Niner aan de straatstenen niet kwijt raken #-o .

Allé dan 1400 euro voor een niet alledaagse fiets.
Het frame (2500 euro frame only) heeft omzeggens geen gebruiksporen. Je gaat moeten zoeken om een krasje te vinden. Voor het "vuile" werk had ik een Niner EMD.

Hij staat net niet in de weg. De prijs begint wel belachelijke proporties aan te nemen dus zit ondertussen echt wel aan de bodem.
schwammie
Mountainbiker

Bericht door schwammie »

Gewoon houden man, vraagprijs is te gek voor woorden.
Ik rijd er zelf mee en het is de most-capable-xc-bike van de laatste decennia, maar die uitspraak neem ik geheel voor eigen rekening...
koenvools
Mountainbiker

Bericht door koenvools »

Mocht ik mijn racefiets kwijt geraken, ik kom deze mooie Niner direct ophalen #-o .
Free_ltd
Mountainbiker

Bericht door Free_ltd »

schwammie schreef:Gewoon houden man, vraagprijs is te gek voor woorden.
Ik rijd er zelf mee en het is de most-capable-xc-bike van de laatste decennia, maar die uitspraak neem ik geheel voor eigen rekening...
De RKT is de XC versie van Niner. Jet is de Trail versie :P

Is een prachtige fiets. Zelf heb ik de RKT en die rij ik naar de eeuwige jachtvelden. Een fiets occasie verkopen de eerste jaren, is geld gewoon versnipperen. Hoe ouder, hoe minder ge er in principe op verliest omdat ze na veel jaren toch nog wat waarde houden. Maar de eerste paar jaar, is dat gigantisch die daling :cry: . Harde realiteit.

Ik heb toevallig 1 maat die mij telkens overtuigd mijn oude fiets aan hem te verkopen. Zo heeft die al 2 MTB's over genomen. Mijne vorige racefiets heb ik gewoon vast op den tacx gezet. Liever dat dan het voor een appel en ei weg te geven.

Hopelijk geraakt TS er nog aan een degelijke prijs vanaf.
Lonneke
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door Lonneke »

Free_ltd schreef: De RKT is de XC versie van Niner. Jet is de Trail versie :P
Nee.

Deze Jet 9 is een XC bolide. RKT heeft later bij zijn geboorte die rol overgenomen ;)
go2go2
Mountainbiker

Bericht door go2go2 »

Dat is inderdaad het dilemma : houden of voor peanuts verkopen. Maar houden om stof te happen is ook geen meerwaarde.
Nu ja, zoals gezegd, hij staat net niet in de weg. Ik laat hem gewoon in verkoop staan voor mijn bodemprijs 1400euro. Als iemand dit wil geven dan is hij weg en anders blijft hij gewoon staan.
Bij deze dus een UP
Plaats reactie