Forumoverzicht De markt Te Koop: Bikes & Frames Bmc sportelite se24

Bmc sportelite se24

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht ma 05 aug 2019 21:28
gereedschap Mountainbiker

Item: Ik verkoop een praktisch nieuwe bmc 24” kinder mtb , is ideaal voor kids van 10 tot 12j deze heeft hooguit een 100km gereden ( de kleine had uiteindelijk geen interesse in mtb ) .de fiets heeft 3 x 7 versnellingen en koste nieuw 429€ , ik heb er dan ook nog een beter zadel laten opzetten van selle italia van 79,99€ dus de totaal prijs was 510€ De fiets is mat zwart met rode details .
Plaats: Ledegem
Staat: Deze heeft amper 100km gebold en kan praktisch terug in de toonzaal
Reden van verkoop: Was niks voor de zoon en is ondertussen de klein .
Prijs: koste nieuw met het beter zadel 510€ , daar hij in nieuwstaat is denk ik dat 350€ een correcte prijs is .
Wijze van verzenden: Ophalen
Extra Info:
Afbeeldingen: kan deze niet plaatsen , stuur me een reactie met e-mailadres en stuur je foto’s .

Bericht di 13 aug 2019 06:38
gereedschap Mountainbiker

Een redelijk bod of ruilvoorstellen mag ook altijd .

Bericht wo 16 okt 2019 20:25
koenvools Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT zaskar pro
gereedschap schreef:
Item: Ik verkoop een praktisch nieuwe bmc 24” kinder mtb , is ideaal voor kids van 10 tot 12j deze heeft hooguit een 100km gereden ( de kleine had uiteindelijk geen interesse in mtb ) .de fiets heeft 3 x 7 versnellingen en koste nieuw 429€ , ik heb er dan ook nog een beter zadel laten opzetten van selle italia van 79,99€ dus de totaal prijs was 510€ De fiets is mat zwart met rode details .
Plaats: Ledegem
Staat: Deze heeft amper 100km gebold en kan praktisch terug in de toonzaal
Reden van verkoop: Was niks voor de zoon en is ondertussen de klein .
Prijs: koste nieuw met het beter zadel 510€ , daar hij in nieuwstaat is denk ik dat 350€ een correcte prijs is .
Wijze van verzenden: Ophalen
Extra Info:
Afbeeldingen: kan deze niet plaatsen , stuur me een reactie met e-mailadres en stuur je foto’s .

Hey, kun je wat foto's doormailen naar koenvools@hotmail.com? Via messenger mag ook (zoek op naam Koen Vools). Alvast bedankt!

Keer terug naar Te Koop: Bikes & Frames