Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
dustin
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 05 apr 2007 23:24
Rijdt met: Santa Cruz 5010 C 2.0 2016

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door dustin »

Zeer goede ervaring met Robin_OO !!

Topverkoper die snel en zeer correct is.

Thanxx voor de zgan Fox 34 130 mm voor een nette prijs.

Groeten,

Dustin
stuff
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 17:14

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door stuff »

crosserke585 schreef:
Wacky-S schreef:hehe, die 27,5 & 27,5+ wielset topic kwam mij al redelijk bekend voor...
Maar goed, hopelijk is hij wat wijzer geworden en doen zich deze toestanden niet meer voor (o)
Ik vrees ervoor als je in een verkoopstopic zelf al namen begint te noemen en claimt dat bepaalde gebruikers fake zijn...
Terwijl je zelf om de haverklap wisselt van account en geen afbeeldingen post bij een verkoop..

Off topic ook een tip voor iedereen:

Gebruik google images (als je gmail hebt) of imageshack of dergelijke om foto's te uploaden, dan kan je via de img tags hier ze meteen bijvoegen, doet veel voor een verkoop...
Verander niet om de haverklap van account,weet van het andere het paswoord niet meer en als ik vraag voor het te vernieuwen komt de mail niet door,reden !! weet het niet.
Voor de rest heb ik geen tijd voor die foto's ergens externe op te slaan,dus niet oordelen als je van niets op de hoogte bent !
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Hans wynants »

Allen ,

Hij spant alweer de kroon met zen dreigementen!! Ik hoop stiekem dat hij van zijn woorden daden maakt , maar het enige hij kan is andere personen afdreigen en beledigen ... dit heb ik gekregen in een PB ;


Hallo,

Was vandaag bij mijn raadsman over een bepaalde zaak en eens die besproken was legde ik uw geval van laster naar mij toe aan haar voor.
Ik liet haar screenprints zien van al uw post op het forum naar mij gericht en ze heeft mij aangeraden om dadelijk klacht neer te legen tegen u wegen laster en eerroof,zeker gezien het feit u op het forum geen zaken met mij gedaan heeft maar enkel reageert om over te komen als grote man voor de rest.
Ik ga dan morgen ook klacht neerleggen tegen u wegens laster en eeroof,u zal dan volgende week of de week erna een aangetekend schrijven ontvangen voor welke reden ik u aanklaag waarna u een dagvaarding zal ontvangen.
Aangezien u toch de grote jan wil uithangen kan je nu mss dit bericht kopieëren en ook op het forum plaatsen,ben benieuwd of al die mannekes waar jij fel voor wil doen gaan opkomen voor u en uw advocaat en eventuele schadevergoeding gaan betalen maar weet nu al dat ze u gelijk ne baksteen laten vallen :)
Onthou een zaak !! dit hebt u aan zichzelf te danken want u bent uit het niets mij beginnen zwart maken en dit enkel voor de jan uit te hangen terwijl je eigenlijk een seut bent.

Mvg en plaats dit bericht nu ook maar op het forum,u gaat er zich beter door voelen tot den dag van uw dagvaarding ](*,)

ps:u hoeft hier niet op te reageren,ik bekijk dat toch niet :-D


Laatst bijgewerkt door stuff op do 07 sep 2017 20:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Edlisjas »

Sommige mensen hebben toch echt veel te veel tijd...*zucht*
Gebruikersavatar
crosserke585
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: di 25 jul 2017 12:18
Rijdt met: Orbea Oiz M30 I9
Contacteer:

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door crosserke585 »

stuff schreef: Verander niet om de haverklap van account,weet van het andere het paswoord niet meer en als ik vraag voor het te vernieuwen komt de mail niet door,reden !! weet het niet.
Voor de rest heb ik geen tijd voor die foto's ergens externe op te slaan,dus niet oordelen als je van niets op de hoogte bent !
(Mogelijk komen zo'n mails in je spam terecht)

Ik oordeel nergens over, maar bedenk gewoon zelf dat als een verkoper (particulier of zakelijk) meermaals van account wijzigt om welke reden dan ook en bijkomend de tijd niet neemt om zaken te verkopen met voldoende informaties en foto's... Dat het in mijn ogen niet professioneel overkomt en de kans op verkoop / ruil .... redelijk richting 0% gaat.

Verder als je jouw reacties ziet (zowel pb's als op topics) of je onmiddelijk topics sluit met de melding dat iedereen hier fake is, dan vermoed ik dat je zelf te snel oordeelt zonder op de hoogte te zijn van iedereen hier...


En zoiets telt voor elke verkoper / koper... Als je een item wil aanbieden of kopen doe je jouw huiswerk hierover, het gaat niet over een zak aardappelen van 5€.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door madskatingcow »

Enjoying the show :lol:

Afbeelding
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Free_ltd »

Krijg er rillingen van.
Gebruikersavatar
crosserke585
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: di 25 jul 2017 12:18
Rijdt met: Orbea Oiz M30 I9
Contacteer:

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door crosserke585 »

Free_ltd schreef:Krijg er rillingen van.
da's het slechte weer buiten :-D
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Wacky-S »

Hier moet ik eens hartelijk om lachen zenne. Ik zou het gezicht van de bevoegde rechter wel eens willen zien als deze zijn uitspraken, beledigingen en dreigementen te lezen krijgt :-D

Enige die zich slecht gaat voelen is onze goede vriend als hij de rekening van de gerechtskosten en zijn "raadsman" krijgt :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Hans wynants »

idd, en hij vergeet dat ik ook alle berichten nog heb in print screen , zowel van het forum als van facebook waar hij heel lelijk tegen mij tekeer gegaan... zijn zwarte handeltje kan op die manier wel eens veel geld gaan kosten... beetje triest , maar zo'n mensen heb je altijd... zelf denken ze dat ze de onschuld zelve zijn en de andere is altijd de slechte... ook mogen zij zeggen wat ze willen , maar als ze zelf een kritiek krijgen is het kot te klein... heb ik weinig respect voor...

en zoals ik voorheen ook al een heb gezegd, ben ooit bij de man thuis geweest, super vriendelijk en alles wat je wil... zo zie je maar dat een mens 2 gezichten kan hebben... of misschien komen die frustraties ergens anders vandaan, dat wil ik nog in het midden laten, enkel hoeven hier dan geen andere mensen voor te boeten...


en over dat wachtwoord vergeten??? zijn vorige alias heeft alle topics gewist , nadat hij zijn nieuwe alias had aangemaakt... daar valt hij dus ook mee door de mand... ( let op , dit is ondertussen 2 aliassen geleden )
Plaats reactie