Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door chrisper »

Hans wynants schreef:idd, en hij vergeet dat ik ook alle berichten nog heb in print screen , zowel van het forum als van facebook waar hij heel lelijk tegen mij tekeer gegaan... zijn zwarte handeltje kan op die manier wel eens veel geld gaan kosten... beetje triest , maar zo'n mensen heb je altijd... zelf denken ze dat ze de onschuld zelve zijn en de andere is altijd de slechte... ook mogen zij zeggen wat ze willen , maar als ze zelf een kritiek krijgen is het kot te klein... heb ik weinig respect voor...

en zoals ik voorheen ook al een heb gezegd, ben ooit bij de man thuis geweest, super vriendelijk en alles wat je wil... zo zie je maar dat een mens 2 gezichten kan hebben... of misschien komen die frustraties ergens anders vandaan, dat wil ik nog in het midden laten, enkel hoeven hier dan geen andere mensen voor te boeten...


en over dat wachtwoord vergeten??? zijn vorige alias heeft alle topics gewist , nadat hij zijn nieuwe alias had aangemaakt... daar valt hij dus ook mee door de mand... ( let op , dit is ondertussen 2 aliassen geleden )
jawadde, wa voor ne zielige typ is da???
mensen kunnen meningsverschillen hebben enz
maar er zelf al aan denken om klacht neer te leggen enz..... in wa voor ne wereld leven wij
(voila, t moest er efkes uit)
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Free_ltd »

Mss een rare vraag. Zelf nog niet gehandeld met de persoon en weet ook niet of hij ooit iets gaat hebben dat ik wil. Maar zie hem ook op FB in een MTB verkoop groep en die post daat vrij veel voor onderdelen en fietsen.

Is hij een LBS die continu occasies overneemt of hoe geraakt hij aan al die fietsen? Vraag me dat al een tijdje af.
Laatst gewijzigd door Free_ltd op za 10 feb 2018 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door chrisper »

Free_ltd schreef:Mss een rare vraag. Zelf nog niet geha,deld met de persoon en weet ook nietbof hij ooit iets gaat hebben dat ik wil. Maar zie hem ook op,FB in een MTB verkoop,groep en die post daat vrij veel voor onderdelen en fietsen.

Is hij een LBS die continu occasies overneemt of hoe geraakt hij aan al die fietsen? Vraag me dat al een tijdje af.

ik kan natuurlijk niet in u geval oordelen
maar ik heb ook weet van iemand, die zo goedkoop mogelijk onderdelen en fietsen opkoopt
om zo (met eventueel andere onderdelen enz) fietsen en onderdelen terug te verkopen met winst
is een soort 'hobby' waar je ook nog een extra centje met verdiend (als je natuurlijk geen miskopen aankoopt)
misschien hier ook het geval?
waarom nog niet eens gevraagd aan die persoon?
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Flip FSR »

Hans wynants schreef: Hallo,

Blablablablablabla....
Niet van wakker liggen Hans, ne blazer met veel scheten zonder geur... Zou hij wel weten wat eeRRoof betekent en voor welke gevallen dit geldt..?
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Free_ltd »

chrisper schreef:
Free_ltd schreef:Mss een rare vraag. Zelf nog niet geha,deld met de persoon en weet ook nietbof hij ooit iets gaat hebben dat ik wil. Maar zie hem ook op,FB in een MTB verkoop,groep en die post daat vrij veel voor onderdelen en fietsen.

Is hij een LBS die continu occasies overneemt of hoe geraakt hij aan al die fietsen? Vraag me dat al een tijdje af.

ik kan natuurlijk niet in u geval oordelen
maar ik heb ook weet van iemand, die zo goedkoop mogelijk onderdelen en fietsen opkoopt
om zo (met eventueel andere onderdelen enz) fietsen en onderdelen terug te verkopen met winst
is een soort 'hobby' waar je ook nog een extra centje met verdiend (als je natuurlijk geen miskopen aankoopt)
misschien hier ook het geval?
waarom nog niet eens gevraagd aan die persoon?
Vermits deze persoon al pagina’s lang hot news is hier in dit topic, dacht ik dat de meesten het hier wel zouden weten. Vermoed ook dat zijne uitleg en die van de mensen hier die hem kennen, wss niet idendiek gaat zijn.

Vandaar dat ik het hel zelf nog niet gevraagd heb.
teiwaz
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 21 mei 2012 17:40
Rijdt met: Trek 4500

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door teiwaz »

Goede deal met kristofmx! Bedankt!
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door PhilippeBiker »

Zeer goede ervaring met "Bebop", wielen waren in nieuwstaat incl schijfremmen en lockring, thanks om me tot in Waarloos tegemoet te komen.
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Giobiker »

Een ronduit slechte ervaring met gebruiker "Endorfin", verkoopt een XT remsetje zogezegd "nieuw in de doos" waarvan een zelfs nog ongeopend, na ontvangst blijkt inderdaad een doos compleet, in de andere doos vind je een oude remgreep met redelijke gebruikssporen die verre van nieuw is net als ook de remleiding met daaraan een nieuw gemonteerde remklauw.
Hem erover aangesproken en waarschijnlijk zat toevallig de foute rem in de doos en als excuus "ik zal u 15€ terugstorten".
Ik ging hier niet mee akkoord omdat ik een zogezegd NIEUW setje gekocht had en ook die 15€ bijlange niet overeenstemd
met de ontvangen rem en een nieuwe, heb dit dan ook meegedeeld in een bericht waar hij nnoit op geantwoord heeft!
Uiteindelijk heb ik wel 20€ ontvangen op mijn rekening en nooit meer reactie gekregen op mijn bericht.
Verder weigert hij dan ook alle berichten te beantwoorden, ik heb verschillende voorstellen gedaan om dit als volwassen mensen recht te zetten maar dus nooit meer reactie gekregen!
Blijkbaar gaan de zaken in de begeleide mtb tochten toch niet zo goed als je op deze manier de mensen moet afzetten! #-o
Dit is hier dan natuurlijk ook wel mooie reclame voor een kleine zelfstandige :-k
Oud voor nieuw verkopen, eigenlijk is dit gewoon puur bedrog!!!
Ik kocht deze remset om op een gloednieuwe fiets te monteren en dan wil je gewoon een ander zijn afgedankte brol niet,
zou een mooi zicht zijn een remgreep met krassen op een gloednieuwe fiets van 6000€ :roll:
Ik heb hem hiervoor 150€ betaald, ik had beter gewoon 20€ meer gegeven in de winkel voor een echt NIEUW setje,
dit zal mij zeker geen tweede keer overkomen!

Bij deze bent u allen gewaarschuwd voor deze verkoper en zijn wanpraktijken!!!

Groeten Gio.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door chrisper »

heel goede ervaring met stijn10765
vorig weekend een zadelpen gekocht
werd perfect verzonden, heel snel en alles werd correct en heel vriendelijk afgehandeld
als het goed is mag het ook eens vermeld worden
dus bij deze, nogmaals bedankt
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door R1ALAIN »

Uiterst goeie ervaringen gehad met rubber-12, madskatingcow en BMW !!
Plaats reactie