Forumoverzicht De markt Te Koop: Bikes & Frames Mondraker dune r 2015, large

Mondraker dune r 2015, large

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht vr 01 dec 2017 09:28
crosserke585 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Big Hit III, NS Metropolis

BlackRaider schreef:
Ook in België zijn er bike parks en enduro wedstrijden. Daar sta je dan met je 100mm hardtail...

enduro wedstrijden akkoord, bike parks in België deed ik met mijn 100mm hardtail, enkel als ik naar het buitenland ging kwam mijn fully buiten, bijvoorbeeld Winterberg. Maar laten we dit gesprek elders voortzetten dan in het verkoop topic van deze prachtfiets.

Bericht vr 01 dec 2017 14:17
Wacky-S Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ne groene en ne zwart met rood
Laten we het gewoon houden op het feit dat afhankelijk van waar en hoe je gaat rijden hier in Belgie, die 160mm soms wel en soms niet bruikbaar is. :wink:

Bericht vr 01 dec 2017 14:32
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Trek X-Caliber 9 29" 2016
Telkens ik dit topic bovenaan zie staan, ga ik toch weer eens lonken naar de foto's :lol: Ben gene liefhebber van rood, maar met de combinatie met dat wit, is gewoon schitterend.

Moesten ze bij Mondraker in die kleurstelling een XC Fully maken met 29" wielen, dan ben ik direct verkocht :lol:

@TS: Hebt ge hem op specifiekere sites ook al gezet?

Bericht vr 01 dec 2017 15:32
crosserke585 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Big Hit III, NS Metropolis

Free_ltd schreef:
Telkens ik dit topic bovenaan zie staan, ga ik toch weer eens lonken naar de foto's :lol: Ben gene liefhebber van rood, maar met de combinatie met dat wit, is gewoon schitterend.

Moesten ze bij Mondraker in die kleurstelling een XC Fully maken met 29" wielen, dan ben ik direct verkocht :lol:

@TS: Hebt ge hem op specifiekere sites ook al gezet?

Dan zijn we toch met 2 :D om met de woorden van Sergio Herman te zeggen: het is een geil fietsje... :-D
Probeer dirty pages is ofzo zou ik zeggen?

Bericht vr 01 dec 2017 18:22
Wacky-S Avatar gebruiker
Mountainbiker

Daar staat hij al op :wink:

Bericht di 26 dec 2017 20:10
Woodbumble Mountainbiker

Mijn bike: Mondraker Dune R, Devinci Atlas carbon, Cannondal Scalpel F-SI Carbon 2, YT Jeffsy Pro

Bericht di 26 dec 2017 22:02
Wacky-S Avatar gebruiker
Mountainbiker

Free_ltd schreef:
Telkens ik dit topic bovenaan zie staan, ga ik toch weer eens lonken naar de foto's :lol: ....

Zelfde hier, is en blijft een super knappe bak...

Bericht di 26 dec 2017 22:19
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Trek X-Caliber 9 29" 2016
Wacky-S schreef:
Free_ltd schreef:
Telkens ik dit topic bovenaan zie staan, ga ik toch weer eens lonken naar de foto's :lol: ....

Zelfde hier, is en blijft een super knappe bak...

Deze morgen bij de LBS nog een paar HT’s zien staan van MD. Knappe bakken.
De XC fully zou er elk moment kunnen komen. Mogen ze direct in deze kleurstelling doen :lol:

Vind het spijtig dat de TS zo moeilijk er vanaf geraakt. Want ik zit ook op MTB Praat op FB en die Nederlanders rijden thans veel met AM’s, trails en enduro’s met 27,5 wielen. Dus vraag is er toch naar.

Bericht vr 12 jan 2018 23:25
Woodbumble Mountainbiker

Mijn bike: Mondraker Dune R, Devinci Atlas carbon, Cannondal Scalpel F-SI Carbon 2, YT Jeffsy Pro

Vorige

Keer terug naar Te Koop: Bikes & Frames