Blankenberge Beachrace 2012

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 23 jan 2010 22:11
Rijdt met: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Bericht door young wtc olympiatje »

nothing 's impossible schreef:
young wtc olympiatje schreef: Wel een dikke chapeau voor de biker met 1 been! RESPECT =D>
Bedankt :wink:
Echt heel sterk hoe je het klaar krijgt om een strandrace te rijden ! =D>
Het moet echt heel lastig zijn, ik probeer soms op de rollen te trainen met alleen mijn linker of rechter been en dat hou ik zo'n 5min vol! :P
Echt duizend x RESPECT! :wink:
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

nothing 's impossible schreef:
young wtc olympiatje schreef: Wel een dikke chapeau voor de biker met 1 been! RESPECT =D>
Bedankt :wink:
Ik heb je ook een tijdje op sleeptouw genomen, stuk langs de grote baan. Kdacht van je terug te brengen naar het groepje dat voor ons reed, maar je ging er tot mijn verrassing gewoon op en over #-o. Daarvoor wel serieus mogen sleuren om in je wiel te geraken. Ook hier respect, alleen al maar omdat je met je "handicap" (ik haat het woord) niet bij de pakken blijft zitten en je hobby beoefent. Sterk!
Gebruikersavatar
Mtb46
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 jan 2011 22:04
Rijdt met: GIANT XTC 29", American Eagle
Contacteer:

Bericht door Mtb46 »

nothing 's impossible schreef:
young wtc olympiatje schreef: Wel een dikke chapeau voor de biker met 1 been! RESPECT =D>
Bedankt :wink:

Geweldig wat een doorzettings vermogen

=D> Respect
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Ik rij met de mtb omdat ik het plezant vind, en met 3.38 inch banden op extreem brede velgen is rijden op het strand veel vanzelfsprekender dan met 2.35 banden en 2cm brede velgen :oops:

Maar een beetje appreciatie is altijd welkom! :drunk:

Emperor of the mud, dat was zeer tof van je, ik dacht dat je nog in mijn wiel zat en wou je bedanken voor de geleverde prestatie, maar er was iets misgelopen in het passeren van die paar fietsers denk ik?
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

nothing 's impossible schreef:Ik rij met de mtb omdat ik het plezant vind, en met 3.38 inch banden op extreem brede velgen is rijden op het strand veel vanzelfsprekender dan met 2.35 banden en 2cm brede velgen :oops:

Maar een beetje appreciatie is altijd welkom! :drunk:

Emperor of the mud, dat was zeer tof van je, ik dacht dat je nog in mijn wiel zat en wou je bedanken voor de geleverde prestatie, maar er was iets misgelopen in het passeren van die paar fietsers denk ik?
Ja, ik dacht even te blijven hangen in het wiel van die gasten, om de hartslag wat te laten zakken maar jij besliste daar anders over :wink: ...
witje
Kerstman
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 15 jun 2005 21:56
Rijdt met: orbea OIZ
Contacteer:

Bericht door witje »

veel respect voor iedereen die in deze koude omstandigheden starte, ikzelf ben iemand die graag in de warmere dagen actief is, zoals onze mathias de jongste jaren, ik stond er versteld van hoe hij zondag als 1e jaar belofte de 1e ronde als 14e doorkwam en uiteindelijk als 31e over de aankomst gereden is :wink: [/quote]
Gebruikersavatar
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 23 jan 2010 22:11
Rijdt met: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Bericht door young wtc olympiatje »

witje schreef:veel respect voor iedereen die in deze koude omstandigheden starte, ikzelf ben iemand die graag in de warmere dagen actief is, zoals onze mathias de jongste jaren, ik stond er versteld van hoe hij zondag als 1e jaar belofte de 1e ronde als 14e doorkwam en uiteindelijk als 31e over de aankomst gereden is :wink:
Dat belooft voor deze zomer.... :lol:
Daily
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 21 nov 2008 09:53
Rijdt met: scott

Bericht door Daily »

mooi filmpje van de wedstrijd.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Daily schreef:mooi filmpje van de wedstrijd.
Da is bij mij een diavoorstelling van foto's. Wel knap gemaakt!
Mijn filmpjes staan in het videoalbum van mountainbike.be : www.mountainbikemovies.net
Plaats reactie