Blankenberge Beachrace 2012

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
mani
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 00:21
Rijdt met: cannondale f600+ cube ams 110 race

Bericht door mani »

Heb me goed geamuseerd vandaag, heb nog nooit zo een goede uitslag gereden in de vijf jaar dat ik deelneem.(Ik ben een pure recreant en ben
een levertransplant).Ik rijd altijd de korte afstand, en vandaag was ik 82ste algemeen en 29ste master :oops: .Ik snap niet goed de kritiek op de organisatie, het parcours is toch duidelijk.Groetjes en hopelijk tot volgend jaar voor de zesde keer.
Gebruikersavatar
celiazed
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 10 apr 2007 21:03

Bericht door celiazed »

aan de heer spillie2006:

- de rest zal idd heel veel gezien hebben aangezien we met 2 achteraan de groep reden?

- inrijden op iemand, dan val je uit evenwicht en dan heb je geen tijd meer om te kloppen vrees ik. jij begon spontaan de kloppen en verloor jammer genoeg daardoor je evenwicht. ik heb je niet aangeraakt, doordat er ruimte genoeg was.

soit, ferm genoeg woorden vuilgemaakt hieraan.

nog een prettige zondag verder !!!

:bounce: :bounce: :bounce:
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Ge zijt ne klojo en daarmee uit.Nog 1ding toen ge da gat toe reed was er nen andere renner in u wiel ik reed pas de 3de .ik zat dus niet in u wiel en twas aan diene da 2de reed om over tenemen he.We kwamen samen en ben op het rechte stuk u voorbvij gereden dus ik denk niet dak u gehindert heb.Ge kunt hier blijven discuteren en wij de 2 laatsten ?Iemand van thijs en dan nog iemand van Westkerke reed nog achter ons en kzal zegge wat zei zegde .WA DIKKE KLOJO WAS DA.Prettige zondag nog en tot in Knokke zeker he
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Aan iedereen in wiens wiel ik heb mogen hangen, bedankt :wink:

Verder was het eens leuk om een strandrace mee te pikken, wel wat koud!
Gebruikersavatar
sliekfretter
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 21:58
Rijdt met: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Contacteer:

Bericht door sliekfretter »

Ik vond de organisatie goed , wel veel valpartijen in de eerste ronde , ik heb mij op de achtergrond gehouden bij de start door afstand en ruimte te laten, pas in de 2e ronde was het strand al beter berijdbaar , mijn eerste in Blankenberge , ik kom volgend jaar nog eens terug hopelijk in betere weersomstandigheden , mijn doel was uitrijden en heb dat ook gedaan , mijn positie speelt niet echt een rol , als de fun van het biken er maar is.
Ghizz
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: za 30 apr 2005 13:06
Rijdt met: Giant XTC team

Bericht door Ghizz »

Heb niets van de ruzie die hier op het forum uitgevochten wordt gezien, maar kreeg toch even een kleine flashback van vorig jaar toen ik het las over iemands losse handjes.........Ging toen ook over niet op kop willen rijden en toen er iets over gezegd werd ging er ook direct met kloppen dreigen.. Jammer dat zelfs hier zulke vogels rondrijden.. [-X
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Awel das inderdaad verstandig van u niet te bemoeien me iets waar je zelf niet bij waard.Groepke van 10man en toch raar dat er maar 1 persoon van zijn klote maakt.ik zeg het nog iets ben eerlijk en kon gewoon ni overnemen maar blijkbaar kan dat niet volgens jullie dat iemand sterker is en dat ge dan alleen maar in het wiel kan zitte.Moest ik nu nog demareren dan zou ik het verstaan maar ik reed hem gewoon maar voorbij he in een groepke van 10.Wa is dus het probleem da moet ge mij eens zegge.
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

voor degene die hier zitten te zagen en jammeren over parcour en organisatie , ik weet niet wat jullie nog meer moeten hebben als deze wedstrijd,

dit is toch een strandrace, daar hoort bij mijn weten nog altijd veel strand bij , met daarbij de duinen en zandpassages ?? en organisatie die is toch in orde ??? of ben ik nu zo verkeerd?? en vandaag lag het strand er nu als een wegkoers erbij ,maar ik heb het toch al anders geweten ook.

en voor degene die hier zitten te jammeren dat het strand niet breed genoeg is, je bepaalt nog altijd zelf waar je fietst, en vandaag werd er nu op een korte strook gereden , het is nu eenmaal zo.
Gebruikersavatar
Mtb46
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 jan 2011 22:04
Rijdt met: GIANT XTC 29", American Eagle
Contacteer:

Bericht door Mtb46 »

Fijn gereden met deze eerste strandrace, alles was mij duidelijk, maar je moet je voor de race wel wat orienteren, dan komt alles goed. Alle info was mij duidelijk. Ik vond de organisatie wel oke. Tot volgend jaar, en nu naar Knokke :P
Gebruikersavatar
turbomugge
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 14:58
Rijdt met: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Bericht door turbomugge »

leuke koers meegemaakt,zeer slecht gestart uit de 3e box en toch nog 10 algemeen op de korte afstand...organisatie was dit jaar zeker in orde...
Plaats reactie