aantal ronden

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Bericht door Scale »

de zeeleeuw schreef:Hier een bericht uit Holland.
Heb met veel plezier meegedaan met de strandrace in Blankenberge. Erg goede organisatie waar ze hier in N-H bij Egmond-Pier-Egmond nog wat van kunnen leren. Vooral met het opstellen in de vakken.

Was zelf erg tevreden en eindige op een 16e plaats, waar ik eerder van de organisatie te horen kreeg dat ik 15e was en 3e master was ik later 16e en 4e master :-? :-? :-? . Twee uur voor niets staan wachten op een prijs die ik niet kreeg.

Maar neemt niet weg dat ik een fantastisch weekend heb gehad .
Ik kom vaker naar Belgie voor een strandrace, moet het thuis nog ff in de week leggen maar Knokke wil ik wel rijden.

Dank gaat uit naar mijn Belgische vriend Filip Vermeersch, dank zij hem hoefde ik niet helemaal achteraan te starten.

Groeten de zeeleeuw

www.mtb-dezeeleeuw.nl
En waar staat Filip Vermeersch in de uitslag ????
stiffmeister
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: di 24 jul 2007 20:32
Rijdt met: specialezed expert 29er

Bericht door stiffmeister »

als je 16e kan rijden mag je wel voorraan starten zeker ( dat is mijn mening he )
Gebruikersavatar
de zeeleeuw
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 jan 2011 14:04
Rijdt met: No name zeeleeuwbike

Bericht door de zeeleeuw »

Ik reed voor Filip, maar moest van de organisatie wel vanwege verzekering het op mijn naam zetten, omdat Filip betaald had mocht ik zijn pols bandje.

Heb dus niets mis gedaan en eerlijk gehandeld.

heb erg genoten hoor, maar wist niet dat het een discusie zou los maken als ik Filip bedankte.

groeten de zeeleeuw
Ghizz
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: za 30 apr 2005 13:06
Rijdt met: Giant XTC team

Bericht door Ghizz »

Beetje vreemde reactie...! Ben scale vorig jaar eens tegen gekomen en normaal is hij best aardig hoor..! Zelfs tegen Hollanders :wink:
Zoals je zondag bezig was behoor je in ieder geval niet in het laatste startvak!!

Leuk om elkaar toevallig weer tegen te komen na 2 jaar geldeden in Daun!
Gebruikersavatar
de zeeleeuw
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 jan 2011 14:04
Rijdt met: No name zeeleeuwbike

Bericht door de zeeleeuw »

Ha , jij was toch degene die lek reed. Uit Terneuzen kwam je he.
Wat reed jij sterk, jammer dat je lek reed . Jij durfde tenminste kopwerk te doen.

Ja toevallig dat we ook in Daun elkaar tegen kwamen en nu weer op de het strand in Belgie.

Ik ken Scale niet, zal best wel een aardige vent zijn. ( wat is zijn echte naam, mijn echte is Pim de Waard)
Vind het mountainbiken in Belgie erg gaaf , de mensen zijn er erg mee bezig en een hoop publiek.

Groeten de zeeleeuw
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Bericht door Scale »

Ben nog altijd aardig hoor.... :wink:
Ghizz
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: za 30 apr 2005 13:06
Rijdt met: Giant XTC team

Bericht door Ghizz »

Ha ha ja ik was die lek reed bij het laatste keerpunt.. Moest 2x bijpompen voor de latex het afgedicht had... Kopwerk was voor veel mensen ook een heel vies woord volgens mij..
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

Ghizz schreef:Ha ha ja ik was die lek reed bij het laatste keerpunt.. Moest 2x bijpompen voor de latex het afgedicht had... Kopwerk was voor veel mensen ook een heel vies woord volgens mij..
dan reed je wss ook in mijn groep? een lingier-versluys renner op een 29er??
Ghizz
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: za 30 apr 2005 13:06
Rijdt met: Giant XTC team

Bericht door Ghizz »

Dat zou best weleens kunnen ja. Zaten trouwens wel best veel 29ers in dit groepje!
putter
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 21 sep 2006 21:50
Rijdt met: Ridley blast 29 er

Bericht door putter »

Heb mijn plek idd afgestaan omdat ik voor mijn werk last minute naar het buitenland moest. Had veel liever zelf mee gedaan maar heb het met de organisatie kunnen regelen dat mijn Hollandse kameraad de plaats kreeg waarvoor ik had betaald, waarvoor dank overigens ;-)
Als iemand daar problemen mee heeft : vermeersch Filip 0497 411 352
Ben beschaamd in jullie plaats. Tot in het gastvrije Den Helder
Plaats reactie