Blankenbergse Strand- en Duinenrace - 1 februari 2009

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

mani schreef:Bedankt zaskar , maar dat is het hem nu.
Ik heb niets fout gezegd. Maar ik ben van Limburg, misschien dat het daar aan lag. :-D

ja ge zult gezongen hebben ipv te praten.. :wink:
ach man ik ken u en ik weet dat ge zoiets ni zou doen en akls het zou gebeuren is het gewoon effe de adrenaline die je verstand overnam
Gebruikersavatar
Jerre77
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 01 feb 2009 22:01
Rijdt met: Pro Winner -std

Bericht door Jerre77 »

Eerste race/toertocht die ik ooit reed en heb mij ferm geamuseerd (en dat in eigen stad) !!! Wou vooral de finish halen en dat is voldoende gelukt.

Felicitaties en dank aan de organisatie en de vele vrijwilligers. =D> Volgend jaar zeker terug present.

Nu op zoek gaan naar een andere toertocht/race :-D
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Ben hier net ook bevindingen van jullie allemaal aant lezen. Veel beterschap aan John ook al ken ik em helemaal nie.

Ikzelf heb de laatste ronde ook afgezien als de beesten, dacht dat ik er wel zou komen op enkel een bidonneke W-cup en een bananengelleke voor de groten toer. Da was serieus tegen mijne frak. #-o

Laatste rond zo maar efkes 10min trager gereden dan mijne vorige voorlaatste en over de meet gezwalpt. Gelukkig opgevangen door een clubmakker die me volgstompt heeft met suikers. Ook heel erg bedankt aan de nobele onbekende die me een powerbar heeft toegestopt toen ik aan de drankhekken hing. =D> =D> =D>

Och ja, mijn eerste strandrace ooit en met dit allemaal in gedachten kom ik volgend jaar terug om alles beter en slimmer aan te pakken.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: johnny calleeuw

Bericht door zaskar72 »

the nighthawk schreef:johnny calleeuw
wordt in een coma gehouden
volgens mijn medische bron is dit normaal omdat hij zich ni mag opwinden..

ik hoop dat hij volledig hersteld want ik had verleden jaar in de sprint ook een bijna aanrijding met een dame die effe ging oversteken op haar gemakske ik heb geroepen dat ze het tot in Oostende hoorde denk ik .. Maar ik heb van ons 3 toch de sprint gewonnen OK ni voor ere plaatsen maar gewoon onder ons ...

En mijn pa vertelde dat er nu een "surfer" op een skateboard tegen de hekken was gegaan aan het uitkomen van de duinen en de politie is er achter gegaan. gevolg nadar tegen de grond en meer dan 1 hé !!
Gebruikersavatar
GregyOnline
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 16 nov 2008 23:21
Rijdt met: Ridley, Scott Spark

Bericht door GregyOnline »

Weet er iemand nog Foto's staan van de Race want de rolflor (http://mountainbike.fotopic.net/c1647525.html) was toch niet de enige die daar stond heb langs alle kanten mensen me mega lenzen zien staan :-D die zullen wel ergens hun fotos online zetten " hoop ik "

Grz
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

bandjes

Bericht door robin »

wat ik nog het ergst van al vondt?

dat er daar medewerkers voor de start in het wilde weg rode spanbandjes aan het uitdelen waren,iedereen die wou kon die 1ste box in,

er stonden daar in de 1ste box renners die in box 3 thuishoren!!
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: bandjes

Bericht door zaskar72 »

robin schreef:wat ik nog het ergst van al vondt?

dat er daar medewerkers voor de start in het wilde weg rode spanbandjes aan het uitdelen waren,iedereen die wou kon die 1ste box in,

er stonden daar in de 1ste box renners die in box 3 thuishoren!!
da hemmek ni gezien en da kan ook ni !!!!!!!!!!!!!
en aan de sportdoze moet minimum 5 man staan met een kniptang voor de bandjes eraf te halen ....
manitou.
Redactie
Berichten: 2367
Lid geworden op: za 10 mar 2007 01:16
Rijdt met: *******

Bericht door manitou. »

GregyOnline schreef:Weet er iemand nog Foto's staan van de Race want de rolflor (http://mountainbike.fotopic.net/c1647525.html) was toch niet de enige die daar stond heb langs alle kanten mensen me mega lenzen zien staan :-D die zullen wel ergens hun fotos online zetten " hoop ik "

Grz
mijn staan ondertussen ook online
http://mountainbike.fotopic.net/c1647719.html
Gebruikersavatar
coast rider
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 12 nov 2008 00:27
Rijdt met: Scott Spark RC Team

Bericht door coast rider »

GregyOnline schreef:Weet er iemand nog Foto's staan van de Race want de rolflor (http://mountainbike.fotopic.net/c1647525.html) was toch niet de enige die daar stond heb langs alle kanten mensen me mega lenzen zien staan :-D die zullen wel ergens hun fotos online zetten " hoop ik "

Grz
Hier nog een paar:

http://williambarends.pinkbike.com/album/Blankenberge/
GVH
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 11:58
Rijdt met: Granville

Bericht door GVH »

Het was een fijne en zeer goed georganisseerde race. De start was goed geregeld, enkel een official van de wielerbond kwam zeggen dat de boxen moesten aansluiten, waardoor er toch niet idiaal gestart was, ipv dat die pipo naar de organisatie luistert.
Heb goe gereden, en gelukkig gedosseerd, waardoor ik in de laatste ronde nog kon versnellen en dat doet deugd.

Tot in Heist en volgende jaar ook in Blankenberge.
Plaats reactie