Blankenbergse Strand- en Duinenrace - 1 februari 2009

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

er klopt toch ook iets niet met het klassement?

ik sta plots 91ste met maar 3 wedstrijden gereden? terwijl ik er 1tje moeten missen hebben door ziekte?

en bij het inschrijven van de strandrace van knokke sta ik plots bij de 1ste 30,want ik sta in de 1ste box????
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

robin schreef:er klopt toch ook iets niet met het klassement?

ik sta plots 91ste met maar 3 wedstrijden gereden? terwijl ik er 1tje moeten missen hebben door ziekte?

en bij het inschrijven van de strandrace van knokke sta ik plots bij de 1ste 30,want ik sta in de 1ste box????
de eesrte box zijn de nummers van 1 tot 999 en de nummers 3000 tot 3999

box 2 nummer 1000 tot 1499 en 4000 tot 4499

box 3 nummers 2000 tot 2499 en 5000 tot 5499

voila
Kanimanilski
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: za 29 dec 2007 23:06
Rijdt met: MTB: Ridley Shark, BeachBike: Ridley Blast 29er

Bericht door Kanimanilski »

En hoe wordt bepaald wie in welke box komt?
Ik heb me ingeschreven en betaald voor de 24km maar er staat nog geen nummer naast mijn naam.

Ik zie er echter wel al staan in de lijst die nog niet betaald hebben maar die wel al in box 1 of 2 staan?
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Kanimanilski schreef:En hoe wordt bepaald wie in welke box komt?
Ik heb me ingeschreven en betaald voor de 24km maar er staat nog geen nummer naast mijn naam.

Ik zie er echter wel al staan in de lijst die nog niet betaald hebben maar die wel al in box 1 of 2 staan?
Da weet ik zelf niet.naast mijn naam staat er ook nog geen nummer maar ik ga er vanuit dat ik in box 1 mag vertrekke he.Er zijn mensen die ver achter mij staan in het klassement en die in box 1 mogen dus denk ik dat ik dat ook mag he en ik ga er vanuit dat alle renners met een vergunning sowieso in box 1 mogen staan
Kanimanilski
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: za 29 dec 2007 23:06
Rijdt met: MTB: Ridley Shark, BeachBike: Ridley Blast 29er

Bericht door Kanimanilski »

Voor het grote klassement zou dat inderdaad logisch zijn.
Maar aangezien er voor de kleine toer geen apart klassement is vroeg ik mij dit af.

Iemand die het wel weet? Zou ook graag eens meer vanvoor starten :p
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

spillie2006 schreef:
Kanimanilski schreef:En hoe wordt bepaald wie in welke box komt?
Ik heb me ingeschreven en betaald voor de 24km maar er staat nog geen nummer naast mijn naam.

Ik zie er echter wel al staan in de lijst die nog niet betaald hebben maar die wel al in box 1 of 2 staan?
Da weet ik zelf niet.naast mijn naam staat er ook nog geen nummer maar ik ga er vanuit dat ik in box 1 mag vertrekke he.Er zijn mensen die ver achter mij staan in het klassement en die in box 1 mogen dus denk ik dat ik dat ook mag he en ik ga er vanuit dat alle renners met een vergunning sowieso in box 1 mogen staan
de 1ste 30 renners van het criterium + renners die uitgenodigd zijn+ eventueel wat renners die goe rijden op de korte rit 8)
Daily
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 21 nov 2008 09:53
Rijdt met: scott

Bericht door Daily »

Eeen mooi gebaar van de organisatie van het kustcriterium voor het toekennen van de punten aan Johnny Calleeuw na zijn valpartij juist voor de aankomst van de strandrace te Blankenberge.
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Daily schreef:Eeen mooi gebaar van de organisatie van het kustcriterium voor het toekennen van de punten aan Johnny Calleeuw na zijn valpartij juist voor de aankomst van de strandrace te Blankenberge.
Dat is inderdaad mooi maar dan moeten ze alle renners die iets voor hebben hun punten geven he .IK VAL IN OOSTENDE PLAT ALS IK MEE BEN IN DE 1STE GROEP EN WAAR ZIJN MIJN PUNTEN DAN .
Daily
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 21 nov 2008 09:53
Rijdt met: scott

Bericht door Daily »

spillie2006 schreef:
Daily schreef:Eeen mooi gebaar van de organisatie van het kustcriterium voor het toekennen van de punten aan Johnny Calleeuw na zijn valpartij juist voor de aankomst van de strandrace te Blankenberge.
Dat is inderdaad mooi maar dan moeten ze alle renners die iets voor hebben hun punten geven he .IK VAL IN OOSTENDE PLAT ALS IK MEE BEN IN DE 1STE GROEP EN WAAR ZIJN MIJN PUNTEN DAN .

je zou er beter aan doen je je een beetje in te leven in de situatie waarin Johnny zich nu bevind,ligt namelijk nog steeds in het ziekenhuis met misshien wel blijvende letsels .Zal in Knokke zeker niet kunnen meerijden hoor .Maak dan zeker niet de vergelijking met een lekke band wat iedereen wel eens meemaakt en wat eigen is aan het fietsen.
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Daily schreef:
spillie2006 schreef:
Daily schreef:Eeen mooi gebaar van de organisatie van het kustcriterium voor het toekennen van de punten aan Johnny Calleeuw na zijn valpartij juist voor de aankomst van de strandrace te Blankenberge.
Dat is inderdaad mooi maar dan moeten ze alle renners die iets voor hebben hun punten geven he .IK VAL IN OOSTENDE PLAT ALS IK MEE BEN IN DE 1STE GROEP EN WAAR ZIJN MIJN PUNTEN DAN .

je zou er beter aan doen je je een beetje in te leven in de situatie waarin Johnny zich nu bevind,ligt namelijk nog steeds in het ziekenhuis met misshien wel blijvende letsels .Zal in Knokke zeker niet kunnen meerijden hoor .Maak dan zeker niet de vergelijking met een lekke band wat iedereen wel eens meemaakt en wat eigen is aan het fietsen.
Ge kunt zo blijven discussies maken he.ik heb ook zware valpartijen, gehad enzo dus mij moet ge ni vertellen hoe dat is maar dat is nu eenmaal de koers he .
Plaats reactie