Blankenbergse Strand- en Duinenrace - 1 februari 2009

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

long fellow schreef:
Tommie schreef:
long fellow schreef:

De start gesimuleerd en dan vliegen naar Zeebrugge. Volgens de chauffeur v Jeep, tussen 60 en 70 km/u.
Ik stel voor dat jij de 1 ste februari naar Hogerheide gaat. Je laat veronderstellen dat je tussen 60 en 70 van Blankenberge naar Zeebrugge gaat. Even realistisch aub. en dan mag je nog wind in de rug hebben
Jongen, nooit gezegd dat ik dit heb gedaan, doch ik heb wel een max. van 53 km/u er op staan en dat aan 49 jaar, dus als je weet dat er 3 man mee reed die binnen de Top20 staan van het criterium, dan kan dat wel.
Waren ook pieken van 6 beaufort!
laat ze maar zeggen,wij weten wel beter
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

long fellow schreef:
Tommie schreef:
long fellow schreef:

De start gesimuleerd en dan vliegen naar Zeebrugge. Volgens de chauffeur v Jeep, tussen 60 en 70 km/u.
Ik stel voor dat jij de 1 ste februari naar Hogerheide gaat. Je laat veronderstellen dat je tussen 60 en 70 van Blankenberge naar Zeebrugge gaat. Even realistisch aub. en dan mag je nog wind in de rug hebben
Jongen, nooit gezegd dat ik dit heb gedaan, doch ik heb wel een max. van 53 km/u er op staan en dat aan 49 jaar, dus als je weet dat er 3 man mee reed die binnen de Top20 staan van het criterium, dan kan dat wel.
Waren ook pieken van 6 beaufort!
53 en 70 geeft mij toch een verschil van bijna 20 maar soit doet er niet toe.Veel succes
svenson
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 22:56
Rijdt met: orbea

Bericht door svenson »

is het alleen voorinschrijving of kan men de dag zelf ook nog inschrijven
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

svenson schreef:is het alleen voorinschrijving of kan men de dag zelf ook nog inschrijven
Inschrijven is ook de dag zelf nog mogelijk...
Gebruikersavatar
coast rider
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 12 nov 2008 00:27
Rijdt met: Scott Spark RC Team

Bericht door coast rider »

robin schreef:
mani schreef:Na de verkenning terug naar de parking en achter de ruitewisser een ticket. 12.50€ :evil:
Had niet gezien dat het een betaalparking was. #-o
idem dito
Ik had het ook niet gezien en dus ook een ticket van 12,50.
Jammer, had het liever betaald voor de vlekkeloze organisatie van de verkenning.

Weer genoten op het Blankenbergse strand! :-D
Gebruikersavatar
sdv
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 28 nov 2007 10:32
Rijdt met: Bianchi MUTT 7800

Planneke

Bericht door sdv »

Ik snap toch eigenlijk één ding niet, waarom kan men niet gewoon een planneke uittekenen met het parcour??? Al die foto's en die tegenstrijdige info eronder als beschrijving maken het alleen maar complex. Voor diegen die niet hebben kunnen meedoen aan de verkenning zou dit toch wel wat eenvoudiger zijn. Trouwens voor een organisatie waaraan meer dan 500 "atleten" deelnemen moet dit toch mogelijk zijn me dunkt :-k
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

Yup,

Waar is de drankbevoorrading dit jaar?

Andy
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

pearl jam schreef:Yup,

Waar is de drankbevoorrading dit jaar?

Andy
bevoorrading zal zich bevinden enkel tientallen meters na dat men terug komt van de Pier op de rechte weg naar de duinen toe.
waarschijnlijk zowel rechts als links
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

long fellow schreef:
pearl jam schreef:Yup,

Waar is de drankbevoorrading dit jaar?

Andy
bevoorrading zal zich bevinden enkel tientallen meters na dat men terug komt van de Pier op de rechte weg naar de duinen toe.
waarschijnlijk zowel rechts als links
merci
Gebruikersavatar
simple plan freak
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: zo 04 jan 2009 20:46
Rijdt met: Cannondale F29 Carbon 2 2013

Bericht door simple plan freak »

ik zal voor de 1e keer meedoen, ik doe mee om hem uit te rijden en niet voor de 'wedstrijd'. weet er iemand wat je allemaal krijgt als je je gaat aanmelden? ik heb me al ingeschreven. moet ik ook veiligheids spelden meedoen?

mvg
Plaats reactie