Blankenbergse Strand- en Duinenrace - 1 februari 2009

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Blankenbergse Strand- en Duinenrace - 1 februari 2009

Bericht door ka.dee »

Op zondag 1 februari 2009 vindt de tweede editie plaats van de Blankenbergse Strand- en Duinenrace. Na de lovende commenateren over de eerste editie dit jaar, is de crew (stad Blankenberge, MTB-club De Brugse Bikers en portaalsite Mountainbike.be) met volle overgave aan het werk om editie 2009 nog beter te maken. Deze strandrace maakt voor het eerst deel uit van het Mountainbike Kustcriterium 2008-2009, de wedstrijd in Blankenberge is de vijfde manche van dit regelmatigheidscirterium.

De inschrijvingen zijn inmiddels geopend en verlopen via het nieuwe systeem van Chronorace.

Alle info op www.mountainbike.be/beachrace
Gebruikersavatar
AntiFlag
Mountainbiker
Berichten: 344
Lid geworden op: wo 09 apr 2008 15:04
Rijdt met: Cube Reaction GTC 2017

Bericht door AntiFlag »

ik zou me willen aanmelden voor vrijwilliger ( mijn vader heeft een caravan staan in blankenberghe ) maar ik heb geen outlook. Kun je hier het e-mailadres nog eens typen aub?

mvg
manitou.
Redactie
Berichten: 2367
Lid geworden op: za 10 mar 2007 01:16
Rijdt met: *******

Bericht door manitou. »

AntiFlag schreef:ik zou me willen aanmelden voor vrijwilliger ( mijn vader heeft een caravan staan in blankenberghe ) maar ik heb geen outlook. Kun je hier het e-mailadres nog eens typen aub?

mvg
bernaert.geert at skynet.be
Gebruikersavatar
AntiFlag
Mountainbiker
Berichten: 344
Lid geworden op: wo 09 apr 2008 15:04
Rijdt met: Cube Reaction GTC 2017

Bericht door AntiFlag »

manitou. schreef:
AntiFlag schreef:ik zou me willen aanmelden voor vrijwilliger ( mijn vader heeft een caravan staan in blankenberghe ) maar ik heb geen outlook. Kun je hier het e-mailadres nog eens typen aub?

mvg
bernaert.geert at skynet.be
dankuwel
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Voor allen die het lezen en voor allen die het willen doorvertelle.
Net als verleden jaar zullen we terug eens een geleide parcoursverkenning doen. :bounce:
Voor we dit helemaal in elkaar knutselen, wil ik eens langs deze weg informeren of er terug interesse is. #-o
J :bounce: Je zegt maar en wij ... organiseren het ! :bounce:
thyboracing
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 07:44
Rijdt met: Focus

Bericht door thyboracing »

long fellow schreef:Voor allen die het lezen en voor allen die het willen doorvertelle.
Net als verleden jaar zullen we terug eens een geleide parcoursverkenning doen. :bounce:
Voor we dit helemaal in elkaar knutselen, wil ik eens langs deze weg informeren of er terug interesse is. #-o
J :bounce: Je zegt maar en wij ... organiseren het ! :bounce:
Vorige keer de verkenning niet meegedaan maar zou proberen er deze keer wel bij te zijn ...
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Bericht door Scale »

long fellow schreef:Voor allen die het lezen en voor allen die het willen doorvertelle.
Net als verleden jaar zullen we terug eens een geleide parcoursverkenning doen. :bounce:
Voor we dit helemaal in elkaar knutselen, wil ik eens langs deze weg informeren of er terug interesse is. #-o
J :bounce: Je zegt maar en wij ... organiseren het ! :bounce:
Wil ik ook wel doen. Hou je mij op de hoogte via de PB ? =D>
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Scale schreef:
long fellow schreef:Voor allen die het lezen en voor allen die het willen doorvertelle.
Net als verleden jaar zullen we terug eens een geleide parcoursverkenning doen. :bounce:
Voor we dit helemaal in elkaar knutselen, wil ik eens langs deze weg informeren of er terug interesse is. #-o
J :bounce: Je zegt maar en wij ... organiseren het ! :bounce:
Wil ik ook wel doen. Hou je mij op de hoogte via de PB ? =D>
Ok heren, ik zal eens de laagwaterstanden bekijken en een datum meedelen.
Hoe meer zielen ... hoe ... :bounce:
"Moet er nog zand zijn..." #-o
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

Zou dit doorgaan op een weekend of op n avond. Want op weekavonden zit ik niet aan zee natuurlijk
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Tommie schreef:Zou dit doorgaan op een weekend of op n avond. Want op weekavonden zit ik niet aan zee natuurlijk
Zal zeker doorgaan in het weekend, zoals verleden jaar.
's Avonds nog te donker.
Zal asap een datum doorgeven en uur.
Plaats reactie