Voor de biker die reed met nr.1

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Re: Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door Streets »

framesi schreef:
flipperflip schreef:U moet zich schamen voor de manier waarop u rond reed afgelopen zondag. De hele tijd in het wiel blijven hangen en niet mee werken is al niet sportief, maar als het ni snel genoeg ging kon je plots wel rijden want dan spurte je naar het volgende groepje om daar in het wiel te gaan hangen. Wanneer je niet kan meewerken dan is dat oké, maar blijf dan vanachter hangen. Ik hoop dat ik je in Knokke niet opnieuw tegen ga komen want ik weet niet of ik me dan nog kan beheersen, ik heb namelijk een hekel aan wieltjeszuigers. En ik niet alleen, dat weet ik toch wel.
flipperke,gefrustreerd in de file,op weg naar bl'ge?gefrustreerd op t'werk,gefrustreerd in bed, en nu op je velo.........man toch,trek je da allemaal nie zo aan!!!!In de laatste ronde werdt er me gemeld ,door fluppe van de gym.da den eddy 3min voor me reed.gewoon wa gerecupereerd in u wiel om door te fietsen naar den eddy! allez zand er over!!!!!!! En laat me, u ne pint trakteren!En in knokke mag je gans de race in m'n wiel zitten.je zal me vinden, jawel in box 1!!!!met vriendelijke groet de wieltjeszuiger nr1
mooi hee
laat het jullie smaken

streets
Gebruikersavatar
polman
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:57
Rijdt met: Deca

Bericht door polman »

je had hem moeten losrijden he :lol:
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

gefrusteerde mens precies. :roll:
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

daelman schreef:gefrusteerde mens precies. :roll:
Al meer dan een maand geleden.. hij zal het al wel 'verwerkt' hebben ;)
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Bericht door BoXeR »

:drunk:
Gebruikersavatar
scott zot
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 22 jun 2008 11:40
Rijdt met: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Bericht door scott zot »

Moet er maar tegen kunnen, gebeurt altijd 8)
brouxb
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 16:46
Rijdt met: Cube AMS Comp "100" ; Sidi eagle 6
Contacteer:

Re: Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door brouxb »

kenny! schreef:
flipperflip schreef:U moet zich schamen voor de manier waarop u rond reed afgelopen zondag. De hele tijd in het wiel blijven hangen en niet mee werken is al niet sportief, maar als het ni snel genoeg ging kon je plots wel rijden want dan spurte je naar het volgende groepje om daar in het wiel te gaan hangen. Wanneer je niet kan meewerken dan is dat oké, maar blijf dan vanachter hangen. Ik hoop dat ik je in Knokke niet opnieuw tegen ga komen want ik weet niet of ik me dan nog kan beheersen, ik heb namelijk een hekel aan wieltjeszuigers. En ik niet alleen, dat weet ik toch wel.
heb da ook al eens gehad in de spinning...
ma gelukkig kon ik hem nog voor blijven zenne
heb nu es elke keer hetzelfde probleem
of als ge ene wilt paseren ma die blijft u altijd ne meter ofzo voor
Plaats reactie