Voor de biker die reed met nr.1

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
flipperflip
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 22:49
Rijdt met: Huismerk

Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door flipperflip »

U moet zich schamen voor de manier waarop u rond reed afgelopen zondag. De hele tijd in het wiel blijven hangen en niet mee werken is al niet sportief, maar als het ni snel genoeg ging kon je plots wel rijden want dan spurte je naar het volgende groepje om daar in het wiel te gaan hangen. Wanneer je niet kan meewerken dan is dat oké, maar blijf dan vanachter hangen. Ik hoop dat ik je in Knokke niet opnieuw tegen ga komen want ik weet niet of ik me dan nog kan beheersen, ik heb namelijk een hekel aan wieltjeszuigers. En ik niet alleen, dat weet ik toch wel.
darrigade
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: do 20 jan 2005 22:21
Rijdt met: Gary Fisher

Re: Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door darrigade »

flipperflip schreef:U moet zich schamen voor de manier waarop u rond reed afgelopen zondag. De hele tijd in het wiel blijven hangen en niet mee werken is al niet sportief, maar als het ni snel genoeg ging kon je plots wel rijden want dan spurte je naar het volgende groepje om daar in het wiel te gaan hangen. Wanneer je niet kan meewerken dan is dat oké, maar blijf dan vanachter hangen. Ik hoop dat ik je in Knokke niet opnieuw tegen ga komen want ik weet niet of ik me dan nog kan beheersen, ik heb namelijk een hekel aan wieltjeszuigers. En ik niet alleen, dat weet ik toch wel.
Geflipperdeflipped
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

problemen met mijn rijsteil of gewoon met het feit dat ik voor u geeindigd ben?
Charles
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: za 26 aug 2006 14:18
Rijdt met: Custombuild

Bericht door Charles »

Headshot,
Jij was niet nr1! :wink: [-X

Je rijstijl was wel ok al was het niet zo steil... :-D
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Re: Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door robin »

flipperflip schreef:U moet zich schamen voor de manier waarop u rond reed afgelopen zondag. De hele tijd in het wiel blijven hangen en niet mee werken is al niet sportief, maar als het ni snel genoeg ging kon je plots wel rijden want dan spurte je naar het volgende groepje om daar in het wiel te gaan hangen. Wanneer je niet kan meewerken dan is dat oké, maar blijf dan vanachter hangen. Ik hoop dat ik je in Knokke niet opnieuw tegen ga komen want ik weet niet of ik me dan nog kan beheersen, ik heb namelijk een hekel aan wieltjeszuigers. En ik niet alleen, dat weet ik toch wel.
kerel wat is u probleem eigenlijk,dat is nu eenmaal koers e,is de groep te traag,waarom zou je dan niet naar een andere groep springen ?om zo een betere positie te hebben?dan zou je tegen velen van je neus maken,want er zijn meer wieltjeszuiger dan je denkt( hier heb ik geen probleem mee,ik doe dat ook,iedereen wel eens zeker) duidelijk een jaloerse mens :evil:
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Och man toch, ik heb vorig jaar 'ns een strandrace gelopen (15 km). Met wind op kop, niet te doen.

Alleen tot bij een groep van 3 geraakt (ik MOEST die hebben om te overleven), dan met ons 4 beginnen ronddraaien en een heleboel groepen ingehaald, die hingen dan allemaal achter ons. Machtig om te zien gewoon. En die MOCHTEN nog niet eens meedraaien....

En als die dan wegsprongen als we bijna van het strand afwaren, awel, dan gingen we die gewoon halen en mocht ie terug achter in de rij...
kenny!
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 14 apr 2005 22:05

Re: Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door kenny! »

flipperflip schreef:U moet zich schamen voor de manier waarop u rond reed afgelopen zondag. De hele tijd in het wiel blijven hangen en niet mee werken is al niet sportief, maar als het ni snel genoeg ging kon je plots wel rijden want dan spurte je naar het volgende groepje om daar in het wiel te gaan hangen. Wanneer je niet kan meewerken dan is dat oké, maar blijf dan vanachter hangen. Ik hoop dat ik je in Knokke niet opnieuw tegen ga komen want ik weet niet of ik me dan nog kan beheersen, ik heb namelijk een hekel aan wieltjeszuigers. En ik niet alleen, dat weet ik toch wel.
heb da ook al eens gehad in de spinning...
ma gelukkig kon ik hem nog voor blijven zenne
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Re: Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door Stalen Worm »

kenny! schreef:heb da ook al eens gehad in de spinning...
ma gelukkig kon ik hem nog voor blijven zenne
LOL
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Bericht door BertG »

kerel wat is u probleem eigenlijk,dat is nu eenmaal koers e,is de groep te traag,waarom zou je dan niet naar een andere groep springen ?om zo een betere positie te hebben?dan zou je tegen velen van je neus maken,want er zijn meer wieltjeszuiger dan je denkt( hier heb ik geen probleem mee,ik doe dat ook,iedereen wel eens zeker) duidelijk een jaloerse mens
Nummer 1 is gevonden? 8)
framesi
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 20 feb 2008 10:22
Rijdt met: isaac

Re: Voor de biker die reed met nr.1

Bericht door framesi »

flipperflip schreef:U moet zich schamen voor de manier waarop u rond reed afgelopen zondag. De hele tijd in het wiel blijven hangen en niet mee werken is al niet sportief, maar als het ni snel genoeg ging kon je plots wel rijden want dan spurte je naar het volgende groepje om daar in het wiel te gaan hangen. Wanneer je niet kan meewerken dan is dat oké, maar blijf dan vanachter hangen. Ik hoop dat ik je in Knokke niet opnieuw tegen ga komen want ik weet niet of ik me dan nog kan beheersen, ik heb namelijk een hekel aan wieltjeszuigers. En ik niet alleen, dat weet ik toch wel.
flipperke,gefrustreerd in de file,op weg naar bl'ge?gefrustreerd op t'werk,gefrustreerd in bed, en nu op je velo.........man toch,trek je da allemaal nie zo aan!!!!In de laatste ronde werdt er me gemeld ,door fluppe van de gym.da den eddy 3min voor me reed.gewoon wa gerecupereerd in u wiel om door te fietsen naar den eddy! allez zand er over!!!!!!! En laat me, u ne pint trakteren!En in knokke mag je gans de race in m'n wiel zitten.je zal me vinden, jawel in box 1!!!!met vriendelijke groet de wieltjeszuiger nr1
Plaats reactie