Na de wedstrijd

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

Joekke26 schreef:Door een knieblessure heb ik alleen kunnen komen supporteren, ...
Maar ook voor mij was dit een prachtdag, zalig weertje en het zag er een prachtorganisatie uit.

Hoogtepunt van mijn dag: iemand met kettingbreuk in No Time kunnen verderhelpen (op die helling na de dijk-bevoorrading).

Ik hoop dat hij toch nog een goede tijd heeft kunnen neerzetten. 8)
De Joekke zoals altijd hulpvaardig, right on dude, 8)
Gebruikersavatar
elie
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 23:05
Rijdt met: trek

Bericht door elie »

Enige opmerking die ik kan maken is aangaande de startprocedure: zelf gestart uit voorlaatste box en toch 2x moeten stoppen omdat het touw dat de vakken scheidde niet hoog genoeg gehouden werd. Ik veronderstel dat als men dit systeem wenst te handhaven men beter het touw gewoon laat vallen, nu gaf dit toch wat onverwachte problemen.

Verder chapeau voor de inrichter(s) met hun booreling.
dirty-4
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 12:55
Rijdt met: Stumpjumper Comp 2007

Bericht door dirty-4 »

zaskar72 schreef:
big-Mac schreef:Ik heb me geweldig geamuseerd :bounce: tot we naar huis vertrokken. Bijna 4u onderweg geweest. #-o FILLE FILLE en nog eens een paar keer FILLE.
Tot volgend jaar.

tegen wie zeg je het !!!

Blankenberge - Zwijnaarde splitsing met E17 = 2 h pfff
vandaar tot thuis een half uurke 8)


aja wat vonden jullie van de "goodie bag"?
ik ga daar niks op afbreken ze maar vond het triestig allé een paar koeken van delacre en een staaltje algipan en een MTB boekje das al..
ik hoopte op een ticket of 2 van sea life of zo
allé das nu ni erg ze want die zak is het minste van mijn zorgen maar sommige mensen gaan dit wel uitvergroten dacht ik zo daarom dat ik het effe aanhaal.

er werd hier geschreven drank aan vuurtoren awel ja misschien ni slecht da idee of aan de muur den andere kant in zeebrugge.

van de koude douches had ik geen last had kamer in hotelleke gehuurd en daar was het héél warm water en ook de opwarming op mijne rol kunnen doen met zicht op zee en de bkers die nog een laatste keer aan het verkennen waren ZALIG
Klinkt geweldig goe, die laatste zin, hehe, =D>
*Phaedrus*
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: di 15 aug 2006 17:56
Rijdt met: Cube reaction 2007

Bericht door *Phaedrus* »

pointbreak schreef:Het was inderdaad afzien als de beesten, de beste heeft gewonnen !
Klasse Chico ! =D> =D> =D> =D>

Een beetje teveel lopen naar mijn goesting maar dat is voor iedereen hetzelfde.
Linkshandige bevoorrading juist in een bocht op vrij gladde stenen [-X [-X
En ijskoude douches, maar stond wel aangegeven.

Maar voor de organisatie "proficiat" de kleine foutjes verbeteren en volgend jaar beter.
Een beetje meer tapijten of rollen planken.

Een massa toeschouwers, een prachtige sfeer.
En knappe foto's !
[-X Sorry, niet akkoord. Met meer rolmatten kun je er op den duur evengoed een wegkoers van maken. 't Blijft mountainbiken en dat wil zeggen dat er technische aspecten moeten inzitten. Degenen die goed in zand kunnen rijden hebben bijna niet van de fiets gemoeten. En zelfs als je moet lopen kom je er ook als eerste uit als je de sterkste bent van je groepje. Waar zou je anders de wieltjeszuigers kunnen achterlaten?
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Het was idd een mooie wedstrijd.

Met de start viel me wel iets op. Samen met mijn maat stonden we in de voorlaatste box. Achter ons stond een klein manneke (staat ook op foto's --> zo met een wit rode tenue). Op zich vond ik dat best gevaarlijk. Ik vreesde dat hij met de start vertrappeld zou worden. Gelukkig was dit niet het geval.
Misschien daar ook wat rekening mee houden?

Voor de rest 'hoedje af' voor de organisatie.
Timmy's
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 05 feb 2007 18:50
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Timmy's »

dirty-two schreef:
Joekke26 schreef:Door een knieblessure heb ik alleen kunnen komen supporteren, ...
Maar ook voor mij was dit een prachtdag, zalig weertje en het zag er een prachtorganisatie uit.

Hoogtepunt van mijn dag: iemand met kettingbreuk in No Time kunnen verderhelpen (op die helling na de dijk-bevoorrading).

Ik hoop dat hij toch nog een goede tijd heeft kunnen neerzetten. 8)
De Joekke zoals altijd hulpvaardig, right on dude, 8)
Ik kan erover meespreken......graag contact Joekke :wink:
Gebruikersavatar
Big One
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 15:24
Rijdt met: CUBE

Bericht door Big One »

*Phaedrus* schreef:
pointbreak schreef:Het was inderdaad afzien als de beesten, de beste heeft gewonnen !
Klasse Chico ! =D> =D> =D> =D>

Een beetje teveel lopen naar mijn goesting maar dat is voor iedereen hetzelfde.
Linkshandige bevoorrading juist in een bocht op vrij gladde stenen [-X [-X
En ijskoude douches, maar stond wel aangegeven.

Maar voor de organisatie "proficiat" de kleine foutjes verbeteren en volgend jaar beter.
Een beetje meer tapijten of rollen planken.

Een massa toeschouwers, een prachtige sfeer.
En knappe foto's !
[-X Sorry, niet akkoord. Met meer rolmatten kun je er op den duur evengoed een wegkoers van maken. 't Blijft mountainbiken en dat wil zeggen dat er technische aspecten moeten inzitten. Degenen die goed in zand kunnen rijden hebben bijna niet van de fiets gemoeten. En zelfs als je moet lopen kom je er ook als eerste uit als je de sterkste bent van je groepje. Waar zou je anders de wieltjeszuigers kunnen achterlaten?
Idd, technische zand- en loopstroken moeten erin blijven, natuurlijk is dit lastiger voor de ene dan voor de andere, maar het is en het blijft MTB, en de ene wedstrijd is ook de andere niet.
Gebruikersavatar
cycling-freak
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: do 22 jun 2006 00:30
Rijdt met: Pro-Winner

Bericht door cycling-freak »

30km nr 1071
aanloop ronde 19de 00.10.52 min
1e ronde 17de 00.33.52 min
2e ronde 17de 00.35.54 min
1u20.39sec 21.573gem

18de algemaan
10de senior in cat

Ook mee gedaan in blankenberge hééél goeie organisatie en het weer zat ook mee, aan diegenen die hem links laten liggen hebben ...'twas jammer voor hen en heb mezelf overtroffen en een sterke tijd gereden van 1u20 op de 30km

Op naar zondag in oostduinkerke om dit te evenaren dan wel op de grote afstand
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Iemand die weet waar nog foto's te vinden kunnen zijn buiten op mountainbike.be?
Ik denk dan bv aan die persoon die aan de trappen in Zeebrugge stond.
Gebruikersavatar
pointbreak
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: za 05 nov 2005 17:22
Rijdt met: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Contacteer:

Bericht door pointbreak »

cycling-freak schreef:30km nr 1071
aanloop ronde 19de 00.10.52 min
1e ronde 17de 00.33.52 min
2e ronde 17de 00.35.54 min
1u20.39sec 21.573gem

18de algemaan
10de senior in cat

Ook mee gedaan in blankenberge hééél goeie organisatie en het weer zat ook mee, aan diegenen die hem links laten liggen hebben ...'twas jammer voor hen en heb mezelf overtroffen en een sterke tijd gereden van 1u20 op de 30km

Op naar zondag in oostduinkerke om dit te evenaren dan wel op de grote afstand
Ik ben zondag heel hard verschoten als ik u voorbij zag vliegen, wat een snelheid ! =D> =D>
Ik dacht dat wiel moet ik hebben, maar tevergeefs...
Proficiat met je 18 de plaats !
Wat heb jij deze winter uitgespookt ?? :wink:

PS: Het wordt geen Transalp maar Transschwarzwald dit jaar.
Tot in Oostduinkerke !
Plaats reactie