Na de wedstrijd

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
chico
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 22:47
Rijdt met: scott scale limited

Bericht door chico »

ik als winnaar en verfent strandracer kan alleen maar beamen dat dit een van de beste inrichtingen en helpers zijn die ik al mee
gemaakt heb,toch zou ik aan de inrichters een tipje willen geven vor de jongens die och hebben de koers beeindigd met een groot hard en doorzettings vermogen na meer dan 3.30u te hebben gereden en gestapt
daarom zou het misschien iets beter zijn dat de omloop ong een kilometer of 8A10 minder is,stel voor dat er wat meer wind is dan ga ikzelf al snel een 20a30 min langer rijden en gaat het een groot slagveld worden verder heb ik daar NIKS op aan te merken
prima een hoed af voor de organisatie

nico.berckmans

groeten en tot in oostduinkerke
chico
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 22:47
Rijdt met: scott scale limited

Bericht door chico »

ik als winnaar en verfent strandracer kan alleen maar beamen dat dit een van de beste inrichtingen en helpers zijn die ik al mee
gemaakt heb,toch zou ik aan de inrichters een tipje willen geven vor de jongens die och hebben de koers beeindigd met een groot hard en doorzettings vermogen na meer dan 3.30u te hebben gereden en gestapt
daarom zou het misschien iets beter zijn dat de omloop ong een kilometer of 8A10 minder is,stel voor dat er wat meer wind is dan ga ikzelf al snel een 20a30 min langer rijden en gaat het een groot slagveld worden verder heb ik daar NIKS op aan te merken
prima een hoed af voor de organisatie

nico.berckmans

groeten en tot in oostduinkerke
chico
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 22:47
Rijdt met: scott scale limited

Bericht door chico »

ik als winnaar en verfent strandracer kan alleen maar beamen dat dit een van de beste inrichtingen en helpers zijn die ik al mee
gemaakt heb,toch zou ik aan de inrichters een tipje willen geven vor de jongens die och hebben de koers beeindigd met een groot hard en doorzettings vermogen na meer dan 3.30u te hebben gereden en gestapt
daarom zou het misschien iets beter zijn dat de omloop ong een kilometer of 8A10 minder is,stel voor dat er wat meer wind is dan ga ikzelf al snel een 20a30 min langer rijden en gaat het een groot slagveld worden verder heb ik daar NIKS op aan te merken
prima een hoed af voor de organisatie

nico.berckmans

groeten en tot in oostduinkerke
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

Ik heb me geweldig geamuseerd :bounce: tot we naar huis vertrokken. Bijna 4u onderweg geweest. #-o FILE FILE en nog eens een paar keer FILE.
Tot volgend jaar. Hopelijk zonder file.
Laatst gewijzigd door big-Mac op di 19 feb 2008 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stubbe
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:58
Rijdt met: Stolen

Bericht door stubbe »

Een zeer goede organisatie en dat voor een eerste keer dat is gewoon prachtig. Een mooi en hard parcours en zoals chico zegt misschien iets te lang als het echt slecht weer zou zijn. (Ik heb zelf met Long Fellow ne keer het parcours gereden en toen dacht ik, cava nog, maar na 4 keer de doortocht in zeebrugge wask echt een fietsende kramp :-) )

De start procedure was er een uit de boekjes. Ik stond echt op mijn gemak in de box (net als in Oostende) En ik denk dat het niet laten aanschuiven van de boxen eerder een voordeel is voor alle deelnemers qua veiligheid en comfort.

Natuurlijk was het goede weer een pluspunt en zeker het grote aantal toeschouwers (waaronder veel dagjestoeristen), zeker een mooie promotie voor het mountainbiken.

Het enige minpunt was de bevoorrading (is hier al vermeld) Ik heb er wel meestal gebruik kunnen van maken daar ik meestal op kop reed van men groepke maar links aangeven is idd wat onhandig. Een betere plaats is denk ik aan de vuurtoren. Daar is plaats genoeg om dit te doen.

95ste geeindigd op de 54km en redelijk tevreden van dit resultaat.

Good Job Long Fellow and Crew... =D> =D> =D>

PS: ik kreeg ooit eens een mail waar in stond:
Alle deelnemers aan de beide organisaties krijgen te Blankenberge
een speciale attentie aangeboden, dit komt boven het reeds voorziene pakket. (Nie echt veel van gemerkt, of heb ik iets over het hoofd gezien ?)
Gebruikersavatar
den blitze
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 22:42
Rijdt met: Scott scale 70 2006 / Scott spark 20 2008

Bericht door den blitze »

Hello,

Tijdens de prijsuitreiking in de sportdoze ,hoorde ik dat er ongeveer 700 deelnemers waren . Als ik de uitslagen optel kom ik maar aan 511 deelnemers, waar zijn die andere 200 dan ? De gediskwalificeerden en opgevers staan er normaal toch ook bij.

mvg,
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

big-Mac schreef:Ik heb me geweldig geamuseerd :bounce: tot we naar huis vertrokken. Bijna 4u onderweg geweest. #-o FILLE FILLE en nog eens een paar keer FILLE.
Tot volgend jaar.

tegen wie zeg je het !!!

Blankenberge - Zwijnaarde splitsing met E17 = 2 h pfff
vandaar tot thuis een half uurke 8)


aja wat vonden jullie van de "goodie bag"?
ik ga daar niks op afbreken ze maar vond het triestig allé een paar koeken van delacre en een staaltje algipan en een MTB boekje das al..
ik hoopte op een ticket of 2 van sea life of zo
allé das nu ni erg ze want die zak is het minste van mijn zorgen maar sommige mensen gaan dit wel uitvergroten dacht ik zo daarom dat ik het effe aanhaal.

er werd hier geschreven drank aan vuurtoren awel ja misschien ni slecht da idee of aan de muur den andere kant in zeebrugge.

van de koude douches had ik geen last had kamer in hotelleke gehuurd en daar was het héél warm water en ook de opwarming op mijne rol kunnen doen met zicht op zee en de bkers die nog een laatste keer aan het verkennen waren ZALIG
Gebruikersavatar
Sokke
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 09 nov 2007 10:05
Rijdt met: THOMPSON

Bericht door Sokke »

het was inderdaad afzien, maar we zijn alle pijn en krampen al bijna vergeten. dus nu de volgende vraag :

MAG IK AL INSCHRIJVEN VOOR VOLGEND JAAR?

het was mijn eerste race, maar het was een pracht van een ervaring.

aan ieder die dit mogelijk gemaakt heeft een welgemeende merci,
de kleine minpuntjes nemen we erbij, dat komt volgend jaar wel in orde.

tot volgend jaar Blankenberge!
Gebruikersavatar
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 30 mar 2006 20:04
Rijdt met: Scott Scale 20 & Viper
Contacteer:

Bericht door Bahamontes Wacky racer »

Ons relaas van de strandrace vind je op www.wackyracers.be.
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

Dit was mijn 2de wedstrijd.
Eind vorig jaar meegedaan in De Panne.

Blankenberge dat was beter dan De Panne. Het parcour was afwisselender.
Blankenberge dat was een prachtige wedstrijd......prachtig parcour......prachtige organisatie.....doe zo verder.

Dit is wel mijn persoonlijke mening. Misschien hebben andere die meegedaan hebben in De Panne een andere mening.
Plaats reactie