drankbevoorrading tijdens de wedstrijd?

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

JanG schreef:
long fellow schreef:
stoned biker schreef:Minputje vond ik dit onderdeel van deze toch wel anders prachtige race. Er werd bevoorraad in een bocht naar links aan de linkse kant. iemand die ooit al een wedstrijd gereden heeft weet dat dit tegen alle gebruiken is. Doe dit in het vervolg aub aan de rechterkant en probeer het ook te vermijden het in een bocht te doen!!!!
Je 100% gelijk. =D>
Volgend jaar zullen we dit doen tussen de laatste bocht als je van de Pier komt en voor je de duinen in gaat.
Op de plaats van dit jaar was het te gevaarlijk om de buitenkant te nemen. De stenen van de dijk zijn bij vochtig of regen weer zeer glad, en we wilden vermijden dat iemand de Extran-stand zou omver kegelen.
Gelukkig voor ieder was het nu droog, maar toch was er al eens een uitschuiver.
Maar we zoeken dus een andre plaats op ! :wink:
Persoonlijk vind ik het geen goede plaats bevoorraading tussen pier en duinen te houden omdat je op die plaats de snelheid moet opdrijven om de helling te nemen denk ik. Volgens mij is het veel beter voor de aankomst op den dijk,dan kun je rechts aannemen en drinken voor je terug aan de technische stukken begint. Toch eens over nadenken!
ik zou het idd ook om die reden ni daar doen erder aan muur zeebrugge en aan vuurtoren
arjanh
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 19 feb 2008 20:24
Rijdt met: Decathlon 5XC

Bericht door arjanh »

Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als de drankenpost zou komen te vervallen. Het is toch een kleine moeite om zelf een bidon mee te nemen.
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

zaskar72 schreef:
JanG schreef:
long fellow schreef: Je 100% gelijk. =D>
Volgend jaar zullen we dit doen tussen de laatste bocht als je van de Pier komt en voor je de duinen in gaat.
Op de plaats van dit jaar was het te gevaarlijk om de buitenkant te nemen. De stenen van de dijk zijn bij vochtig of regen weer zeer glad, en we wilden vermijden dat iemand de Extran-stand zou omver kegelen.
Gelukkig voor ieder was het nu droog, maar toch was er al eens een uitschuiver.
Maar we zoeken dus een andre plaats op ! :wink:
Persoonlijk vind ik het geen goede plaats bevoorraading tussen pier en duinen te houden omdat je op die plaats de snelheid moet opdrijven om de helling te nemen denk ik. Volgens mij is het veel beter voor de aankomst op den dijk,dan kun je rechts aannemen en drinken voor je terug aan de technische stukken begint. Toch eens over nadenken!
ik zou het idd ook om die reden ni daar doen erder aan muur zeebrugge en aan vuurtoren
De vuurtoren is theoretisch de beste plaats, doch we zetten al meer dan 150 medewerkers in en om er nu nog te vinden die enkel dat doen aan de vuurtoren... das een andere zaak.
Plaats reactie